haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

وقتی که دلم میخواد یک هفته فقط، فکر کنم.

کاش می شد، برم کتابامو که چند وقته ریختمشون تو انباری رو بیارم .
بریزم تو اتاقم.
بعد از یه هفته از اتاقم بیام بیرون.
و اون چیزی که باید به دست بیارم رو، کسبش کنم.
بعضی وقتا لازمه که یه مدت، برم تو لاک خودم. هیچ کاری، جز اون کاری که باید کنم، نکنم. 
و فقط برنامه هام رو برای چند ماه بعدش بچینم.
یه هفته همه ی کارام تعطیل...
خدایا جور کن اسبابشو ...

۹ ۰
بیست و دو
۲۲ تیر ۱۰:۰۴
مغز بعضی وقتا واقعا استراحت میخواد
زمستونم نیست دعا کنم برف بیاد همه جا یه هفته تعطیل بشه شما یه هفته به مغزت استراحت بدی:دی

پاسخ :

اتفاقا مغزم زیادی استراحت کرده٫میخوام یکم ازش کار بکشم:)
| پریســآتیـــس | (:
۲۲ تیر ۱۱:۰۴
راستش خدا ھیچوقت اسبابش رو جور نمیکنہ ! فکر کنم زحمت این کار ھم میفتہ گردن خودتون (:

پاسخ :

کاملا درست میفرمایید. و من چقدر غافل میشم از یادش بعضی وقت ها...
و بعضی وقتها غفلت کردنم از سر عادته.
بق بقو
۲۲ تیر ۱۱:۴۵
ان شاءالله جور بشه ... منم این زمان و شرایطو میخوام شدید :|

پاسخ :

سعی میکنم که جور بشه، ان شاءلله :)
امیدوارم بتونید جورش کنید، زمان و شرایط رو :) ان شاءالله :)
ناشناس ناشناسیان
۲۲ تیر ۱۱:۵۲
 موفق باشی داداشم .

پاسخ :

سلامت باشید محسن جانِ عزیزِ دل :)
Tamana .....
۲۲ تیر ۱۱:۵۶
الان من جا داره شمارو بزنم؟ کتابای بیچاره ر. انداختی تو انباری؟

پاسخ :

آره متاسفانه...ولی به اینجا ختم نمیشه.
آرشیو موسیقیم،آرشیو عکس و فیلم، کتابای صوتی و ... هم هست :)
گم نام
۲۲ تیر ۱۲:۰۹
من زیاد میرم تو لاک خودم نتیجه ای نگرفتم

پاسخ :

لاکت رو عوض کن :دی
امیدوارم بالاخره، نتیجه ی مطلوب حاصل بشه.
یک من
۲۲ تیر ۱۲:۱۰
خیلی خوبه ای خیلی حالمیده تونستی حتما انجام بده

پاسخ :

آره باید هر جور شده انجامش بدم :) ممنون از انرژی مثبتت :)
آذری قیز
۲۲ تیر ۱۵:۵۶
چقد الان به اون یه هفته احتیاج دارم ....

پاسخ :

خوب شرایطشو جور کن:)و بعدش بسم الله...
... Azade ...
۲۲ تیر ۱۶:۲۰
دقیقا میفهمم چی میگین

پاسخ :

ازینکه مفهوم شدم؛ خوشحالم و متشکر:)
✿شمیم زندگی✿
۲۲ تیر ۲۰:۲۸
صبورباشید:)

پاسخ :

 سعی میکنم که بشم :)
مسافر هستم
۲۳ تیر ۰۰:۰۵
تو میتونی
میشه...

پاسخ :

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان