haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد

زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .

.چ.

۱۳ ۰
کتایون ملکی
۱۴ اسفند ۲۱:۴۳
زیبا بود:)
ولی من با بهترین هایم که میروند باهرکدوم گامی به تباهی از درون برمیدارم
باید ظرفیت داشت تا منتظر بعدی وایستاد اما من اصلا حوصله صبر کردن ندارم:)شده به زورم نگهشون میدارم کار از التماس گذشته:D

پاسخ :

:))
فکر میکنم منظور چ اینجا از "حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!"
این باشه که این از دست دادن نیست.(بهتره بگم بدست آوردنه یه مثال:وقتی آدم جونشو به خاطر دیگری از دست میده درواقع داره اون عزیز رو از دست میده ولی ...) بهترین های دیگر را برایم میسازد.
رفتم بالا منبر:))

ماهی سیاه کوچولو
۱۴ اسفند ۲۱:۵۶
آدم شرفشو هیچوقت نباید زیر سوال ببره...

پاسخ :

شدیدا موافقم...
ی.الـف.سیــن ...
۱۴ اسفند ۲۲:۰۶
چ کیه ؟!

پاسخ :

چ : اینه
che guevara
فروغ حیدری گوجانی
۱۴ اسفند ۲۲:۱۵
قشنگ بود

پاسخ :

مرسی:)
نبات ...
۱۴ اسفند ۲۳:۵۵
منم این زندگی رو نمی خام
کی باید ببینم؟
دوس ندارم زندگی کنم.....

پاسخ :

بالاییو... باید ببینی:))
saied davoodi
۱۵ اسفند ۰۱:۱۲
خوب بود.
:)

پاسخ :

mer30
Faber Castel
۱۵ اسفند ۰۲:۳۱
من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد

نابودمون کردی با این حرف :)

پاسخ :

نابودتیم:)
خودم ...
۱۵ اسفند ۰۹:۱۳
میشه...ولی خیلی سخته....ساختن سخته

پاسخ :

سختیش دوست داشتنیه.
فاطیما کیان
۱۵ اسفند ۱۳:۴۰
چه حرف قشنگی
اینجوری زندگی کردن زیباست

پاسخ :

واقعا زیباست ولی سخته.
خواندنی ها
۱۵ اسفند ۱۷:۳۹
خیلی متن زیبایی بود
اما سخته به این نگرش برسی

پاسخ :

مرسی
بله... سخته
اما نگرش بسیار والایی یه.
لِیدی :)
۱۵ اسفند ۲۳:۰۸
من که دیگه انقدر برای هر قدم کلی دعا و مناجات میکنم گاهی خسته میشم

پاسخ :

میفهمم بعضی وقتا آدم روزای سختیو پشت سر میزاره
اما همه ی این روزا میان و میرن
فقط شاد باش همین
بقیه مسایل رو  divert کن:)
لِیدی :)
۱۸ اسفند ۰۱:۲۷
چَشم ^ــ^

پاسخ :

^_^
رضا نوروزی سرکاراباد
۲۰ اسفند ۱۶:۳۷
با سلام
پست جالبی هست ممنون از جنابعالی،
بجای التماس باید به خدا توکل کرد

پاسخ :

مرسی از شما:)


مجتبی
۱۲ تیر ۲۲:۴۷
نگران زندگیم نیستم چون مسافر نگران مسیرش نیست ،مقصد خداست  چ فرقی داره  کمبود باشه یا فزونی. 
بودن ها و نبودن ها ، تنها بری
 یا همراه دیگران ....
بلیط تک مقصد به سمت خداست
 برا موندن کسی التماس نکنید حتی نزارید کسی فکر کنه شما به هر قیمتی میخواین نگهش دارین 
نسترن
۱۲ آبان ۲۲:۴۶
چطور میشه برای موندن کسی که بیشتر از جونت دوسش داری التماس نکرد ؟؟ چطور میشه اینجور مواقعی که داری کسیو از دست می دی که تمام زندگیته ، به فکر شرفمون باشیم و التماس نکنیم ؟؟ 

پاسخ :

کسی که انقدر عزیزه، پس لیاقتش رو داره که براش التماس کنی.
به شرطی که اونم معرفتش رو داشته باشه و درک کنه این همه احساس رو ... 
رئوف
۲۹ آذر ۲۱:۵۳

سخته واقعا 

پاسخ :

کاملا موافقم
Ema
۱۸ فروردين ۱۶:۰۱

شما میتونین پیامای منو بخونین؟!

پاسخ :

آره
Ema
۱۸ فروردين ۱۶:۰۲

شما میتونین پیامای منو بخونین؟!

پاسخ :

ببخشید دیر جواب دادم
Ema
۱۳ ارديبهشت ۲۲:۳۲

زندگی و آدما ارزش التماس کردنو ندارن 

حتی اگه واقعا دوسشون داشته باشی اگه دوستت نداشته باشن بهتره که برن

#بی_احساس_ترین_پسر_دنیااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان