haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

ندانم که در جانی یا خود جانی؟!

زندگی همه با یاد تو...شادی همه با یافت تو...و جان آنست که درآن شناخت تو است...موجود نفسهای جوانمردانی...حاضر دلهای ذکر کنندگانی...از نزدیک نشانت می دهند و برتر از آنی...از دور می پندارند و نزدیک تر از جانی...ندانم که در جانی یا خود جانی...آنی که خود گفتی و چنانکه خود گفتی آنی...

۱۰ ۱
مسافر هستم
۰۲ اسفند ۱۰:۰۳
قشنگه
:)

پاسخ :

مناجات خواجه عبدالله است.
مرسی :)
کلیپ سرا
۰۲ اسفند ۲۰:۴۵
زیبا و رسا

پاسخ :

ممنون :)
مداد رنگی
۱۲ اسفند ۱۵:۲۲
خوشکل وزیبااااااااااوقشنگگگگ ومن عاشق این شعرهاااااااااااااااااهستممممممم که میدونن همه چی تمام شدنیس ولی میشه ازشون بهترین استفاده روکردوروزگارشادی برای خودمون بسازیممم

پاسخ :

ممنون :)

Ema
۱۳ ارديبهشت ۰۹:۳۸

من هیچوقت معنی اینطور شعرا رو نمی‌فهمم😕

البته از وقتی که معلم ادبیاتمون عوض شد و تو مسابقه شعر کلاس باختم  اصلا دلم نمیخاد رو هیچ شعری فکر کنم😢😕

دیگه فکر کنم از همه شعرا متنفرم...

شعرایی که همششش قاعده و وزنه و مفهومای سخت و پیچیده س

شعر باید فقط از درون آدم بیاد نه اینکه مجبور باشی با وزن مرتبش کنی

شعرای سهراب سپهری واقعا بهم آرامش میده🙃🙃

پاسخ :

شکست نباید در شما تنفر ایجاد کنه 
چون شکست مقدمه ی پیروزی ست
بله شعرهای استاد سپهری عالی هستن.
Ema
۱۳ ارديبهشت ۱۸:۴۹

حرف من به معنی شکست نیست

من هیچوقت شکست نخوردم و نخواهم خورد

من قوی ترین آدم همه دنیا هستم🙃😏🙃

من فقط دیگه رو شعرای دیگران فکر نمیکنم

من دنیای شعر خودمو می‌سازم...

پاسخ :

آفرین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان