haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

دعای یک کودک

خدایا اگه پول تو جیبیم هزار تومن بشه قول میدم

هر روز صبح، برای یکی از دوستام مجانی بستنی بخرم.

خدایا قول میدما ... قولِ قول.



۱۶ ۱
Faber Castel
۲۷ تیر ۰۰:۵۹
خرابمون کردی با این دیالوگ :)

پاسخ :

 همیشه شما مارو خراب میکنی، یه بارم ما :دی
گل پسر
۲۷ تیر ۰۸:۳۷
:)

پاسخ :

(:
علی یاد
۲۷ تیر ۰۸:۴۸
داغون شدیم آغو

پاسخ :

چاکرتیم آغو :)
سرباز شیعه
۲۷ تیر ۱۰:۴۵
جالبه
بستنی عروسکی حال نمیده

پریما بگیر+++

پاسخ :

داداش کلا هزار تومن داره :)
...arefe ...
۲۷ تیر ۱۱:۱۸
چه دل پاکی داره :)

پاسخ :

کاشکی دعاهای ما هم انقدر قشنگ و زلال و پاک بود :)
*Majedeh 2002*
۲۷ تیر ۱۲:۱۳
هعییی

پاسخ :

...
یک من
۲۷ تیر ۱۲:۵۷

خود بستنی هزار تومنه ...

چی بگم ...

پاسخ :

حکمت اجابت دعای بچه ها همین بخشندگی و سخاوتشونه:)
بنده خدا بستنی ۵۰۰ میخواست:)
Tamana .....
۲۷ تیر ۱۳:۴۶
اصن من مردم... این چقد گوگولانه طورانه بود

پاسخ :

:-)
شما یک عبارت جدید به زبان فارسی اضافیدید:دی
 واژه ی "گوگولانه طورانه"
آذری قیز
۲۷ تیر ۱۴:۲۳
نمی صرفه....
 اون مبلغ اضافی رو باید بده پول بستنی  که:)
دعاهای نابم آرزوست...

پاسخ :

هدفش اصلا همین بوده :)
میخواسته روزی یه بار بستنی بخوره در قبالش یکبار هم یکی از دوستاش رو مهمون کنه :)
بق بقو
۲۷ تیر ۱۵:۲۲
نفس عمیق ...

پاسخ :

...
خواب زده
۲۷ تیر ۲۱:۴۸
اخی ...
چه  بچه خوبی:-)

پاسخ :

بچه یه مثال بود، و وسیله ای برای اشاره به موضوع مهم تر:)
خواب زده
۲۹ تیر ۱۱:۳۸
ای بابا حالا چراذوق مناکور می کنین .:-/

پاسخ :

کور کردم ؟؟!!!
وای من چقدر بدم :) خدایا منو ببخش :دی
نبات ...
۱۷ مرداد ۱۰:۵۴

سلام

خوبی؟هر چقد بزرگ تر میشی بی تفاوت تر میشی به اطرافیان و عزیزات....


پاسخ :

مرسی :)
متاسفانه کاملا درسته...
عاصی
۱۶ شهریور ۰۱:۳۸
همه میگن خوش به حال بچه ها،دنیای بچه ها ساده اس،قلباشون پاکه و غیره.اما من دلم برای بچه ها میسوزه.همیشه از سر سادگی کلاه سرشون میره...

پاسخ :

آره متاسفانه ...
ولی با این حال خوش به حالشون ... دنیاشون خیلی زیباست.
حمید فرهاد
۰۶ فروردين ۱۴:۵۵

آرزو رو هنوز پیدا نکردم ولی معنی دیدن شنیدن شکار وبسیاری چیزارو پیدا کردم برا جوونا گذاشتم اونم پیدا کردم ولی چون مطمئن نیستم نذاشتم

پاسخ :

خیلی عالی ولی من هنوز مفهوم خیلی چیزا رو نمیدونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان