haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

مرا به خلسه میبرد حضور ناگهانیت...

مرا به خلسه میبرد  حضور ناگهانیت

سلام وحال پرسی و شروع خوش زبانیت

 

فقط نه کوچه باغ ما،فقط نه اینکه این محل

احاطه کرده شهر را شعاع مهربانیت

 

دوباره عهد میکنی که نشکنی دل مرا

چه وعده ها که میدهی به رغم ناتوانیت

 

جواب کن به جز مرا،صدا بزن شبی مرا

و جای تازه بازکن میان زندگانیت

 

بیا فقط خبر بده مرا قبول کرده ای

سپس سر مرا ببر به جای مژدگانیت

ک.ب

۶ ۰
Faber Castel
۱۲ اسفند ۱۳:۳۴
خوابم میاد! :)

پاسخ :

دوباره شما خوابتو آوردی برا ما؟؟ :)
پاتریک (:
۱۲ اسفند ۱۳:۴۲
دوباره عهد میکنی که نشکنی دل مرا ...

پاسخ :

دوباره دوباره یه بار فایده نداره :)
ماهی سیاه کوچولو
۱۲ اسفند ۱۳:۴۵
احاطه کرده شهر را
شعاع مهربانیت...
به به

پاسخ :

آره ...زیباست:)
saied davoodi
۱۲ اسفند ۱۳:۴۶
استاد بهمنی عزیز.
چه انتخاب های خوبی دارید.
:)

پاسخ :

مرسی:)
* Parisa * ZY
۱۲ اسفند ۱۴:۵۶
عالیه این شعر،حیف که قبلا نوشته شده وگرنه من میتونستم چنین چیزی بنویسم! شرح حال خوبیه واسه من :)

پاسخ :

بله عالیه.
الانم میتونید یکی بهتر از این بنویسید(  دارم جو میدم جدی نگیرید:))  )
فقط باید بخواهید.
رفیق خاموش
۱۲ اسفند ۱۵:۱۱
سلام:شعر خیلی زیبا و عالیست

بیســــــــــــت

پاسخ :

بیست به استاد بهمنی عزیز:)
کتایون ملکی
۱۲ اسفند ۱۵:۱۲
خیلییییییییی خوب بود/دست شما درد نکنه :)))

پاسخ :

مرسی سر شما درد نکنه:)))
خواندنی ها
۱۲ اسفند ۱۶:۳۴
شعر بسیار زیبایی بود
مخصوصا وزن شعر بدجوری با لبان آدم بازی میکنه
ممنون دوست من

پاسخ :

مرسی از شما

negar ღ
۱۲ اسفند ۱۹:۵۸
شعر عالی

پاسخ :

مرسی به شاعرش
✿شمیم زندگی✿
۱۲ اسفند ۱۹:۵۹
عالی.فقط نام شعرا روکامل بنویسید نه مخفف.

پاسخ :

باشه الان یه شعر از خودم میزارم و نامم کامل مینویسم
اسم شعر هست بهار نارنجی
میرزا ا
۱۳ اسفند ۱۸:۰۱
زیبا بود

پاسخ :

مرسی
دم شاعرش گرم.
لِیدی :)
۱۵ اسفند ۲۳:۱۴
وحشی بافقی میگه:

اول آنکس که خریدار شدش من بودم
باعث گرمی بازار شدش من بودم


بله و حالا داره جفتک میندازه

پاسخ :

غلط کرده جفتک میندازه :)
دیریست کاه و یونجه به او دیر می رسد
جفتک زنان به صاحب خود گرم عرعر است.
هستی
۲۶ فروردين ۰۰:۴۷
دوستان من نزدیک به ۴۰۰ ته شعر گفتم نشریه خوب سراغ دارین 
۱۵ سالمه تهران زندگی میکنم داییم نویسنده کتاب عطر سیب و طراح لگو برنامه شبکوک احتمالا بشناسید ولی کمکم نمیکنه شما نظری ندارید ؟ چکار کنم بشه چاپشون کنم؟🙄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان