haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

نادرشاه افشار و امیر فرهاد زند(خودم)

هنگامی که برخواستم از ایران ویرانه ای ساخته بودند و از مردم کشورم بردگانی زبون ، سپاه من نشان بزرگی و رشادت ایرانیان در طول تاریخ بوده است سپاهی که تنها به دنبال حفظ کشور و امنیت آن است .

برای اراضی کشورم هیچ وقت گفتگو نمی کنم بلکه آن را با قدرت فرزندان کشورم به دست می آورم . 

گاهی سکوتم ، دشمن را فرسنگها از مرزهای خودش نیز به عقب می نشاند .      " نادر"


من بر روی تخت نادر شاه افشار به همراه عصا،انگشتر و کلاه و لباساهاش :)
آنگاه که هوس نادر شدن به کله ام زده بود :|
دیدی عمو نادر تخت و تاج وفا نداره:(
کریم خان زند رو دوست دارم منم فرهادشونم:) 

۸ ۱
بیست و دو
۲۵ اسفند ۱۳:۵۵
عه چه جالب:))

پاسخ :

جالبی ار خودتونه:))
تُــربــچِــه :)
۲۵ اسفند ۱۳:۵۷
:)

پاسخ :

:))
f..s.k
۲۵ اسفند ۱۴:۰۰
بیچاره نادرخان افشار در گور لرزید. اگر میدونست قراره روزی تاج و تخت و لباسش ووووووووووووووو به تاراج جهت استفاده فان بشه

پاسخ :

هدف من هم لرزش تن نادر در گور بود خوشحالیم که به این مهم، نایل آمدیم.
نادر در گور: امشب که در خوابت آمدیم و سر از تنتان جدا کردیم متوجه این جسارتتان خواهید شد. تا عبرتی شود برای دیگران...
من: شوخی کردم بابا!!!!! عجب بی جنبه اس این عمو نادر!!! آقا غلط کردم...آقا.
^_^

پاتریک (:
۲۵ اسفند ۱۴:۱۰
شباهت ها بی داد میکنه ((((:

پاسخ :

همچینم شبیه نیستم:)
گریم قویه:)
ریش سیبیلام مصنوعیه:)
:)))
Nina Mars
۲۵ اسفند ۱۴:۵۰
:))

پاسخ :

:))
رفیق خاموش
۲۵ اسفند ۱۴:۵۳
عجب:))

پاسخ :

بعله دیگه ما یه اینطور چیزایی تو خودمون داریم…☺

معصومه صادقی
۲۵ اسفند ۱۵:۲۰
هههه :) چی بگم؟

پاسخ :

^_^
هرچه میخواهد دل تنگت بگو:)
محسن رحمانی
۲۵ اسفند ۱۵:۵۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عجب سیبیلی :دی

پاسخ :

چیکار کنیم دیگه
جو گرفتمون:))
saied davoodi
۲۵ اسفند ۱۷:۰۸
استعدادش رو داریدا!

پاسخ :

عه ^_^
با منی؟؟؟؟
آخ جون:)))
مــــــــ. یــ.مــ
۲۵ اسفند ۱۷:۲۶
شلوار لی:دی

پاسخ :

بالاخره یکی اون شلوارلیه مارو هم دید:)
چشت نزنم یه جیزی میشی
اولین نفریه که اونو دید
آفرین آفرین:))
باریک کلا .
نویسنده عشق
۲۵ اسفند ۱۷:۳۶
دسگاه ویبره نادر شاه افشار :|

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخ

شب میاد تو خوابت سر از تنت جدا میکنه ها نادر جون.
:))
مــــــــ. یــ.مــ
۲۵ اسفند ۱۷:۵۴
D:
من جزئی نگرم کلا

پاسخ :

آفرین آفرین
جزءی نگریتون تو حلقه هرچی کلی نگره کلا ^_^
خواب زده
۲۵ اسفند ۱۸:۳۱
:-)

پاسخ :

(-:
مریم مریم
۲۵ اسفند ۱۹:۰۸
نادر ازون شخصیتهای تاریخیه که دلم براش میسوزه

پاسخ :

چرا ؟؟؟
امیر رضا
۲۵ اسفند ۲۱:۲۸
سلام ، جالب بود ، سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم ، انشالله که سال خوب و خوشی داشته باشید .

پاسخ :

مرسی
ماهم به شما تبریک میگیم.
همچنین
مریم مریم
۲۵ اسفند ۲۱:۵۳
از اون جهت که دیکته ننوشته غلط نداره و این حرفا.
آخه معمولا یکی از شاهای منفور ایران تو چش هم وطنهای بشر دوست، نادره به خاطر فتوحاتش
البته خودم اصولا با فتح مخالفم!  به نظرم تو این راه ظلم کرد ولی خب کسی نمیگه بقیه هم ظلم کردن ولی جایی رو هم فتح نکردن! اگه مرزها رو گسترش نداده بود پس بقیه شاه ها چیو بزل و ببخشش میکردن؟ الان دیگه گربه ای باقی نمونده بوده:-)

پاسخ :

قبول دارم. اما باید در موردش بیشتر مطالعه کنم.
با اون گربه هه هم موافقم:-)
بید مجنون
۲۵ اسفند ۲۲:۳۵
دادا نادر چه ربطی به کریم جون داشت حالا 
لبخند خدا نوشتم تشریف بیارید خوشحال می شیم 

پاسخ :

بعد از افشاریه زندیه اس دیگه:))
گفتم حالا که ما تختشو فتح کردیم میریم تو سلسله ی زندیه.
آقا کریمم خوب ما دوسش داریم(کریم آق منگول)
حتما:) همین الان میام.
اومدم.
^_^
مهیار حریری
۲۵ اسفند ۲۲:۵۴
هیبت همایونیت ما رو گرفت برادر :)

هندیا به نادر شاه میگن دزد مقبره
و ما به نادر شاه میگیم فاتح
.
.
.
الله اعلم !

پاسخ :

من اینجا از طرف عمو نادر از همه ی مردمان دنیا بویژه هندیان مقیم مرکز عذر خواهی میکنم:)
در هر صورت ما مخلصیم آقا مهیار:)
.
.
.
منم میگم عمو نادر^_^


aila shafiei
۲۵ اسفند ۲۳:۱۸
خیلی خوب بوود قربان پیشاپیش عیدتونم مبارک

پاسخ :

مرسی
بهار شما هم مبارک باشه:))
مردم مردم
۲۶ اسفند ۰۰:۰۳
خخخخخخخفن
دنبالت می کنم
خیلی باحال بود

پاسخ :

ممنون،شما لطف دارید.
باحالی از خودتونه:-)
محمد فائزی فرد
۲۶ اسفند ۰۴:۱۵
باشد که به نیم نگاهتون دشمن این مرز و بوم خودش ور خیس کنه حتی. دی:

پاسخ :

خوشمان آمد، آفرین.
ای جوان دستور میدهیم به وزنت طلایت دهند.
زین سخن مارا به وجد آوردی :-)
...
آفا خیلی مخلصیم:)
دم شما گرم:)


بوف ولگرد
۰۷ فروردين ۱۳:۳۹
کیف میکنی با کلاهش :)

پاسخ :

:)
کلام کلاه های قدیم:-)
دکتر افشار جراح بینی
۰۵ مهر ۰۸:۱۵
خیلی خوب بود ممنون

پاسخ :

خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان