haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

خوشحالم که از بردگی مدرن آزاد شدم

طبق برنامه امروز از کارم استعفا دادم.
کارمندی!! خداحافظ...
بعد از شش سال کارمندی امروز واسه همیشه بوسیدم و گذاشتمش کنار.
البته با شرایطی که الان دارم و جایگاهی که داشتم، این کار عین دیوونگیه:) اما اصولا دیوونگی جزیی از منه:))
از امروز میخوام واسه خودم کار کنم.
ایده های خودم، فکر خودم، تو زمین خودم.(البته کارم کشاورزی نیست)
خوشحالم که از بردگی مدرن آزاد شدم.
شکر...
۱۵ ۳
یک دلقک
۱۴ فروردين ۲۱:۲۳
موفق باشید در کار جدید :)

پاسخ :

مرسی :))
و همچنین شما نیز هم.
بیست و دو
۱۴ فروردين ۲۱:۲۹
خوبه که ایده دارید
موفق باشید
گرچه من کارمندی رو دوست دارم اما خب آدما باید ببینن اهدافشون چیه

پاسخ :

ممنون:)
شمام سلامت باشید.
کارمندی اولش خوبه بعد کمکمک ازت یه فسیل می سازه.
من نمیخوام فسیل بشم.
:-)

♦♦ حسین ♦♦
۱۴ فروردين ۲۱:۲۹
موفق باشی

پاسخ :

سلامت باشی:)
پروانه شیخ
۱۴ فروردين ۲۱:۳۰
وقتی از کاری که میکنید راضی نیستید بهترین تصمیم ترک آنست.
موفق باشید.

پاسخ :

همینطوره ولی به همین راحتیام نبود این تصمیم.
سلامت باشی:)
سیّد محمد جعاوله
۱۴ فروردين ۲۱:۳۷
موفق باشید

پاسخ :

مرسی:)
Hamid ‌‌‌‌
۱۴ فروردين ۲۱:۴۱
ارزو میکنم اون چیزی که میخوای بشی

پاسخ :

ممنون از دعای خیرت حمید جان.

ماهی سیاه کوچولو
۱۴ فروردين ۲۱:۴۴
اوه چه هیجان انگیز :)

پاسخ :

ازون هیجانایی که ممکنه آدمو ببره تا آسمون هفتم یا به قعر جهنم:)
اما عیبی نداره من یه بار زندگی میکنم فقط یه بار.
هر چه بادا باد:-)
مــــــــ. یــ.مــ
۱۴ فروردين ۲۲:۱۱
چرا خب:/
یعنی نمیشد کنار کار اصلی این کار فرعی رو تا به ثمر رسیدنش انجام بدین؟
ای بابا

پاسخ :

واضحه:)به خاطر اینکه بیشتر از  یک کارمند میخوام درآمد داشته باشم:)
و کارمندی به طرز وحشتناکی وقت همچون طلامو تلف میکنه:)
خدا رو شکر اینو زود فهمیدم:-)
Faber Castel
۱۴ فروردين ۲۲:۳۰
آقا، این کار و اینا به کنار
این عکسای خز و خیل چیه درست می کنی تو رو خدا
بیا بهت یه سایت معرفی کنم، برو عشق و صفا کن توش
http://www.befunky.com

روی فتوشاپتم یکم کار کنی بد نیستاااا
http://www.hongkiat.com/blog/22-best-photoshop-text-effect-tutorials/
http://www.hongkiat.com/blog/50-great-photoshop-text-effect-tutorials-part-ii/
http://www.hongkiat.com/blog/80-best-photoshop-text-effects-tutorials-part-iii/

موفق باشی رفیق :)

پاسخ :

خب این خز بازیو دووووووشششت دارم:) حالا چی میگی با کلاس ؟؟؟!!!!
باشه میرم اینارو میبینم:) اونارم یاد میگیرم:/
من فوتوشاپ کار نیستم که... :)

سلامت باشی:)

سارا اسماعیلی
۱۴ فروردين ۲۲:۳۱
اصولا ما وقتی برای دیگران کار میکنیم ، برای اهداف اوناست که تلاش می کنیم نه اهداف خودمون :)
کار خیلی خیلی خوبین کردین :) 
برین دنبال اهداف خودتون :)

و در مورد دیوونگی باید اینو بگم که همه ما دیوونه هستیم :)
فقط نسبت به شخصیت و شرایط میزان دیوونگی ها فرق داره :)
باور کنید :)
دیوونگی در حد خودش خیلیم خوبه :)
مثلا من خودم سال قبل موهامو از ته تراشیدم :)
اصلا هم پشیمون نشدم و نیستم :)

پاسخ :

کاملا موافقم.
اِ پس شمام دیوونه ای ؟؟!! :-)

عه چه جالب، از تهِ ته؟! :)
مــــــــ. یــ.مــ
۱۴ فروردين ۲۲:۵۱
:///

چی بگم آرزوی موفقیت

پاسخ :

مرسی از آرزوتون:)

منم براتون آرزوی خوب میکنم:-)
سلامتی و ازین حرفا...
مو طلایی
۱۴ فروردين ۲۲:۵۵
موفق باشید😊

پاسخ :

سلامت باشیو و همچنین موفق.
:)
خواب زده
۱۴ فروردين ۲۳:۱۲
@_@
موفق باشید…
@_@

پاسخ :

😊😊
مرسی ...
😊😊
روح اله ⁿ
۱۴ فروردين ۲۳:۱۲
یعنی من اگه این کار رو کرده بودنم، خانواده این تکنیک های داعشی رو یکجا روم پیاده میکردن:
بریدن سر
سوزاندن در قفس
آر پی چی زدن بهم سوار بر قایق در دریا
...


تبریک میگم.

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخ
از  یه جایی به بعد باید خودِ خودت، واسه خودت تصمیم بگیری:)  (واج آرایی در حروف تشکیل دهنده ی "خود":)
 البته منکر این هم نمیشم که خانواده خیر شما رو میخوان که اعمال داعشانه در صورت تخطی شما انجام میدهند:)
قدر این خانواده ی خوب رو بدونید.
دم شما گرم:)
Padme aa
۱۴ فروردين ۲۳:۲۴
از اون تصمیم خطرناک هاست!
ایشالا که به خوشی از امروز یاد کنید:)

پاسخ :

ممنونم:)
دعام کنید:)
ان شالله:)
من چنتا خاطره ی خوب ارین تصمیم خطرناکا دارم :)
سارا اسماعیلی
۱۴ فروردين ۲۳:۲۷
از تهِ ته :)
با تیغ :)

پاسخ :

بابا ایول :)
همیشه پای یک کنکوووووور در میان است!!  :-)
سارا اسماعیلی
۱۴ فروردين ۲۳:۳۳
همیشه پای یک کنکور در میان است!!!!
نفهمیدم؟
یعنی فکر می کنید بخاطر کنکور زدم؟!

پاسخ :

حدسم اشتباه بود؟؟؟
:)



آحه من کنکورم 10 سال پیش بود.
اون موقع این کارا مد بود:-)
سارا اسماعیلی
۱۴ فروردين ۲۳:۳۶
بله :)
البته زمانش رو اشتباه گفتم :)
ابان یا اذر سال 93 بود که زدم :) 
یعنی وقتی سال اخر مدرسه ای بودم :)
بخاطر کنکورم نبوده :)

پاسخ :

اکی:)
مهم اینه که کاری که اراده کردیدو انجامش دادید.

رحیم فلاحتی
۱۴ فروردين ۲۳:۳۷
دعا کن شرایط من هم مهیا بشه . دارم دست و پا می زنم از این کار کوفتی که دارم راحت شم . از این بردگی مدرن :((

پاسخ :

دعا میکنم استاد:)

برای من زنجیرها خیلی سنگین شده بودند(کلیک)

با اجازه ی ablomof عزیز:)

:)

پریســـآتیـــــس : )
۱۴ فروردين ۲۳:۳۹
امیدوارم بهترین تصمیم ممکن رو گرفته باشید ؛)

پاسخ :

مرسی ازشما:)
 +امیدواری شما مایه ی دلگرمی ماست:)
مریم مریم
۱۴ فروردين ۲۳:۵۱
یاد "در ستایش بطالت" برتراند راسل افتادم البته ظاهر و اسمش بطالت بود ولی راجب رهایی از همین برده گی مدرنه و کار درست و درمون بود.

انشا... موفق باشید:-)

پاسخ :

یادتون باشه اگه صلاح دیدید حتما در موردش بنویسید :) مشتاقم بشنوم:)

انشا... سلامت باشید:-)
Black Star
۱۵ فروردين ۰۰:۱۶
انجامش دادی نه ؟
دس مریزاد .. خسته نباشی

پاسخ :

آره رفیق:) انجامش دادم:) طبق برنامه:)
ممنونم..سلامت باشی:)
aila shafiei
۱۵ فروردين ۰۱:۴۵
بهترینارو آرزو دارم براتون خوشحالم که جزوه دنبال کنندگان وبلاگ بنده حقیر هستین ببخشید که دیشب نشد بهتون جواب بدم

پاسخ :

مرسی از آرزوهای خوبتون:) من هم برای شما همچنین:)
خواهش میکنم:)
محمد فائزی فرد
۱۵ فروردين ۰۳:۱۱
عالی.
یه خبر خوشحال کننده یود.
موفق باشی ان شاالله

پاسخ :

مرسی:)
ممنون بزرگوار:)
سلامت باشید:)
نبات ...
۱۵ فروردين ۱۲:۲۳
مثل اینکه امسال همه نیت کردن ازادی رو انتخاب کنن
شما چندمین نفری هستی که امسال استعفا داده فک کنم 17 18 مین نفری
کار ازاد پول بیشتری داره و کارمندی فقط یه اب باریکه است

پاسخ :

:)   :)   :)
باید به سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت!! :) خسته نباشی تامین اجتماعی !!  اجتماع ما را چقدر خوب تامین کردی!! :)
از عبارت "کار آزاد" همیشه خوشم اومده(کاری که در اون کار دربند نیستی)
آب باریکه رو خوب اومدید:)
رحیم فلاحتی
۱۵ فروردين ۱۲:۴۲
ارادتمندم !
 " عنوان "  برای کسی ست که به آن جامه ی عمل می پوشاند.
موفق و برقرار باشی :))

پاسخ :

شما بزرگوارید.
وجودتان مستدام:)
سلامت باشید :)
وکیل
۱۵ فروردين ۱۴:۱۷
من امروز اومدم آقای ا.م ح
نبودید
ان شالله موفق باشید آقای مهندس 
هرچی خیره همونه

پاسخ :

مرسی خانم وکیل و همکار سابق:)
بنده به صورت پروژه ای در خدمت مجموعه هستم خانم دکتر:)
انشا...در پروژه های دیگر دوباره شما رو می بینم:)
مرسی خانم وکیل توانا و مستعد:)
ان شالله خبر شنیدن افتتاح دفتر وکالتتان را بزودی بشنوم خانم دکتر:)


طاها میرویسی
۱۵ فروردين ۱۴:۲۸
ببینم کار جدیدت چیه!

پاسخ :

همون کار قبلی:-)
فقط به صورت پروژه ای :)
hamid vasheghani
۱۵ فروردين ۱۴:۴۶
این روزها این وقتها یه جور زمانهایی که تغییر میکنن، راحت  میرن و میام من هم دارم به سومین سالگرد نزدیک میشم. خیلی هم نزدیک واقعا مرددم. خیلی دنبال کار بهتر نبودم. باید در فتارم تجدید نظر کنم

پاسخ :

سومین سالگرد کارمندیتون مبارک :)
برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت در زندگی کاری و غیر کاریتون دارم.
بید مجنون
۱۵ فروردين ۱۸:۲۰
وای چه اراده ای 
آفرین 
موفق باشید 

پاسخ :

مرسی
دعام کنی لطفا:)
سلامت باشید:)
محسن رحمانی
۱۵ فروردين ۱۹:۴۵
موفق باشی.

پاسخ :

مرسی محسن جان:)
سلامت باشی:)
محمد مهدی امجدیان
۱۵ فروردين ۲۳:۴۶
موفق باشی

پاسخ :

مرسی:)
سلامت باشین:)
شاداب **
۱۶ فروردين ۰۰:۲۸
کار درستی بود..

پاسخ :

ممنونم ازتون :)
مرسی:)
بق بقو
۱۶ فروردين ۰۱:۵۱
خیلی ریسکه :|
ان شاءالله هر چه به صلاحتونه براتونا اتفاق بیفته :)

پاسخ :

معمولا برای به دست آوردن چیزای با ارزش باید ریسک کرد:)
مرسی از دعای خیرتون، اما به نظر بنده ی حقیر، اتفاقات رو خود انسان پدید می یاره و خداوند این اختیار رو به بندش داده:)
قضیه یکم فلسفی شد :-)
حوری دخت
۱۶ فروردين ۰۲:۲۲
وااااااااا
الان همه میخان کارمند شن شما چیکار کردی
امیدوارم پشیمون نشید

پاسخ :

بله الان همه دوس دارن کارمند بشن:)
همه خیلی چیزای دیکه هم، دوس دارن که من دوس ندارم:))))
شک نکنید که پشیمون نمیشم:-)

ممنونم از امیدواریتون:)
خودم ...
۱۶ فروردين ۰۸:۵۵
ایشاالله کار جدیدتون بگیره.ولی کاش کار جدیدتونو قبل از استفا شرو میکردین.

پاسخ :

همین کار رو هم کردم:)
مرسی از دعای خیرتون:)
انشالله شما هم موفق و سلامت باشید:)
* Parisa * ZY
۱۶ فروردين ۱۲:۵۳
خوشحالم و بهتون تبریک میگم.من از کارمندی خوشم نمیاد!
استقلال فکری وذهنی و جسمی و... رو انتخاب میکنم.
کلا آزادی و استقلال از اولویت های زندگیمه!

پاسخ :

زنده باد !!
من هم به شما تبریک میگم بابت عقایدتون:)
پاتریک (:
۱۶ فروردين ۱۴:۴۹
موفق باشی (:

پاسخ :

سلامت باشید:)
شما هم موفق باشید:)
ح... امید
۱۶ فروردين ۱۵:۰۷
کار کردن برای خودت محاسن زیادی داره
یکیش اینه که آقای خودتی

مبارکت باشه

پاسخ :

ممنونم از شما دوست عزیز:)
آقای خودتی رو خوب اومدی:)
Setare :)
۱۷ فروردين ۰۰:۱۵
عَجب ریسکی .. (:

پاسخ :

ریسک تو زندگیم همیشه کردم و خیلی چیزها ازین کار بردم:)
ریسک:)
ریسک:)
ریسک:)
دوسِت دارم!! ریسکِ عزیز!! :-)
فاطمه ...
۱۷ فروردين ۱۱:۰۱
شغل فقط آزاد :)
فقط طرف باید حلال باشه، اینطوری شاید مثل بقیه سود آنچنانی نداشته باشه ولی زندگیش پربرکته! :)

پاسخ :

موافقم شغل فقط آزاد:
:)
مال هم فقط باید حلال باشه:)
Nina Mars
۱۷ فروردين ۱۲:۵۶
هر کاری کردین حتما صلاح بوده 
انشاالله موفق باشید

پاسخ :

آره کلی فکر و مشورت کردم :)
مرسی سلامت باشید.
مریم ...
۱۷ فروردين ۱۹:۰۴
سلام...
من معماری خوندم. ولی کار نمیکنم. شرایط هیچ جوره به حال روز من نمیخوره...
بی نظمی، حق الناس، عدم ادب و مهمتر اینکه برای لباس پوشیدن هم نظر میدن....ظاهری آراسته و لبی خندان بر روی هر کسی...

برادرم هم مهندس مکانیک ولی رفت دنبال عشقش کار آزاد...

خواهرم هم ارشد ژنتیک داره ولی به جز کار پژوهشی سراغ هیچ کار دیگه ایی نمیره.

فکر میکردم فقط ما خونوادگی دیوانه ایم...

آدم های کوچک برایشان مسیر مشخص میکنند ولی با اراده ها مسیر میسازند. موفق باشید

پاسخ :

در مورد اینکه بعضی از محیط های کاری در رشته ی معماری با عقاید شما تضاد دارند درسته ولی هستند جاهایی که به عقاید آدم ها احترام میگذارند. البته در کل با شما موافقم:)
امیدوارم شما و تمام اعضای خانواده ی محترم در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید:)
به امید اینکه هممون مسیر ساز شیم:) مسیرای خوبو درست:)
الی راد
۲۶ فروردين ۱۳:۴۱
سلام شروع کردید کار جدیدو؟

پاسخ :

بله شروع کردم:)
محد ثه
۰۱ ارديبهشت ۰۲:۱۹
واااو، پس باید خیلى شجاع باشید.
فقط یه سوال: الان راضى هستید؟ پشیمون نیستین؟

پاسخ :

برای کسی که یه بار می خواد تو این دنیا زندگی کنه، "ترس" کلمه ی خنده داریه:)
هیچ موقع از وضعیتم رضایت ندارم و نداشتم البته معنیه این با ناشکری فرق میکنه :)
پشیمون؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!    عمرا :)
عآصی :)
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۰۹
:|
0_0

پاسخ :

:-)
آذری قیز
۰۹ خرداد ۱۸:۳۹
باشد که روزی من هم از بردگی مردن رها شوم
چیزی که نیاز به جسارت داره

پاسخ :

امیدوارم هیچ وقت نا امید از پیروزی نباشید:)
+
۱۹ شهریور ۱۷:۳۴

میشه بگین به چه کاری مشغولین الان ؟ منم میخام از کارم انصراف بدم دنبال یه کسبو کار خوبم  راه بندازم 

پاسخ :

سلام وقتتون بخیر
طراحی سایت
فیلمبرداری و تدوین
تحلیگری و معاملات ارز دیجیتال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان