haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

دست

از دل و دیده ، گرامی تر هم
آیا هست ؟
- دست ،
آری ، ز دل و دیده گرامی تر :
دست !
...
شرف دست همین بس که نوشتن با اوست !
خوشترین مایه دلبستگی من با اوست .
در فروبسته ترین دشواری ،
در گرانبارترین نومیدی ،
بارها بر سرخود ، بانگ زدم :
- هیچت ار نیست مخور خون جگر ،
دست که هست !
بیستون را یاد آر ،
دست هایت را بسپار به کار ،
کوه را چون پَر کاه از سر راهت بردار !
ف.م
۲۴ ۰
بق بقو
۰۸ مرداد ۱۵:۱۰
:)
قشنگ بود ...یاد این جملات افتادم
دستم را به دستش دادم
دستم بوی دست او گرفت
من به قربان همان دستی که دستش دادو دست من بوی دست او گرفت :)

پاسخ :

مرسی :)
جملات شما هم قشنگ بود :)
ویار تکلم
۰۸ مرداد ۱۵:۲۲
ز دست دیده و دل هردو فریاد... 

پاسخ :

...
دخیـ گمشدهـ
۰۸ مرداد ۱۶:۰۸
قشنگه...

پاسخ :

ممنون...
آذری قیز
۰۸ مرداد ۱۷:۵۲
شرف نوشتن...:)
عالیه این شعر
مرسی

پاسخ :

فریدون مشیری همیشه خوب هست اشعارشون.
خواهش میکنم :)
آقای سین
۰۹ مرداد ۱۱:۰۳
خیلی قشنگ بود نخونده بودم این شعرشو

پاسخ :

آره این شعرشون فوق العاده است.
ممنون :)
bahar ...
۰۹ مرداد ۱۵:۰۲
چه قشنگ بود ...

پاسخ :

مرسی ...
♥سرباز شیعه♥
۰۹ مرداد ۲۰:۲۲
ممنون

پاسخ :

:)
محمد آذرکار
۱۰ مرداد ۱۱:۲۸
زیبا و قشنگ..
ممنون

پاسخ :

 ممنون و مرسی :)
مداد کوچک
۱۰ مرداد ۱۲:۵۵
چه انتخابِ شایسته ای .

مُستدام نگاره هاتانْ

پاسخ :

تشکر از بذل توجهتان :)
negar ღ
۱۱ مرداد ۱۴:۳۲
زیبا

پاسخ :

تشکر :)
مسافر هستم
۱۲ مرداد ۰۵:۴۸
به به نیما یا....

پاسخ :

یا فریدون مشیری :)
رفیق خاموش
۱۹ مرداد ۲۲:۰۵
سلام:واقعا انتخابتون عالی بود

دمتون گرم 

پاسخ :

نظر لطفتونه :)
ممنون...
raha !! GH
۰۳ شهریور ۱۳:۳۰
زیبا بود ... 

دنبال شدین 

پاسخ :

مرسی :)
Sarah Az
۰۳ شهریور ۱۷:۲۲
عالیست 

پاسخ :

ممنون:)
عاصی
۱۶ شهریور ۰۱:۳۵
بیستون بر سرِ راه است
مباد از شیرین
خبری برده و غمگین دلِ فرهاد کنید...
×من چقدر بیستون شهرم رو دوست دارم...

پاسخ :

بیستون عالیه
واقعا موجب مباهات و افتخار هر ایرانیه :)
* Parisa * ZY
۰۳ مهر ۲۳:۲۳
چقدر خوب بود!!!

پاسخ :

فریدون مشیری کار بدم مگه داره؟!! :)
فاطی ^_^
۰۹ مهر ۰۰:۴۱
دست؟؟؟اقا این یه جنبه خاک بر سری هم داره: ))))))))))
جدا از شوخی،عالی بود: )

پاسخ :

خیلی چیز ها جنبه ی خاک بر سری داره :دی شما جوانب غیر خاک برسریشو در نظر بگیرید   :)))
مرسی :) ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان