haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

اشتباه می‌کنند بعضی‌ها که اشتباه نمی‌کنند

اشتباه می‌کنند بعضی‌ها
که اشتباه نمی‌کنند!
باید راه افتاد،
مثل رودها که بعضی به دریا می‌رسند
بعضی هم به دریا نمی‌رسند.
رفتن هیچ ربطی به رسیدن ندارد
ع.ص
۱۲ ۰
bahar ...
۱۵ خرداد ۱۶:۰۷
(: بایدراه افتاد

پاسخ :

چنان راه افتادنی که در آن هیچ راه بازگشتی نیست:)
سیّد محمّد جعاوله
۱۵ خرداد ۱۶:۱۸
خوب بود

پاسخ :

بله میدونم :)
خواب زده
۱۵ خرداد ۱۶:۲۲
عالیییییی:-)

پاسخ :

آفرین به شاعرش :-)
leilaaaaaaaaa mohammadi
۱۵ خرداد ۱۷:۱۰
like

پاسخ :

ok
بیست و دو
۱۵ خرداد ۱۷:۵۵
ع.ص
شمایی؟:))

پاسخ :

خیر :)
سید علی صالحی هستند:))
محمد مهدی امجدیان
۱۵ خرداد ۱۸:۰۹
بخوایم و نخوایم داریم میریم

پاسخ :

اون که بله... :) خوبم داریم میریم:)
....مسعود ....
۱۵ خرداد ۱۸:۲۷
متشکرم 

پاسخ :

ok
ابراهیم ...
۱۵ خرداد ۱۸:۳۷
تصویر خوبی برای متن انتخاب کرده بودین .حس را منتقل میکنه

پاسخ :

مرسی:)
متشکرم:)
مسافر هستم
۱۵ خرداد ۲۰:۴۰
احسنت....

پاسخ :

مرسی...
بیست و دو
۱۵ خرداد ۲۱:۳۳
پس چرا مخفف نوشتید؟:/

پاسخ :

همیشه مخفف مینویسم :)
شعر های قبلی هم همینطوره به جز شعر های خودم که چیزی نمینویسم :)
محسن رحمانی
۱۶ خرداد ۰۸:۵۷
عالی بود خیلی زیبا .

پاسخ :

مرسی محسن جان :)
آفرین به نویسندش.
AR RA
۱۷ خرداد ۱۳:۵۱
نمیشه دوید؟؟؟(فقط یه شوخی بود)
ولی شعر جالبی بود

پاسخ :

:)
مرسی :)
leilaaaaaaaaa mohammadi
۱۷ خرداد ۱۹:۵۹
عالی بود عزیزم

پاسخ :

عزیزم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
ok باشه
لِیدی :)
۱۹ خرداد ۰۱:۲۴
به نظرم اشتباه میکنند بعضی ها که اشتباه میکنند.

آخه من یه بار بر اساس این شعر یه کاری انجام دادم که پشیمون شدم

پاسخ :

خخخخخ
یه بار اشتباه که پشیمون شدن نداره دختر :)
فاطی ^_^
۱۹ خرداد ۱۲:۰۷
حالا که داریم میریم،یجور بریم که برسیم،وگرنه خیلی خسته کننده خواهد بود...

پاسخ :

مطمئن باش که اگه واقعا بخوای که برسی، می رسی...
Setare :)
۱۹ خرداد ۱۴:۲۵
مثلِ رود ! اگه من باشم کِ تو مسیر کلا خشک میشم :|

پاسخ :

مهم اینه که به عشق رسیدن به دریا راه بیفته و ساکن نباشه :)
خودم ...
۲۰ خرداد ۰۰:۳۷

راهی که رسیدن نداره.رفتنم نداره....

پاسخ :

راهی که رسیدن نداره اصلن راه نیست بی راهه است .
خودم ...
۲۰ خرداد ۱۴:۳۰
پس کلا نباید رفت

پاسخ :

کلا باید رفت :) اما نه به بی راهه :)
Mostafa RJ
۲۲ خرداد ۲۲:۵۷
هممم... موافق.

پاسخ :

موافقی؟ :-) مبارکه ایشالا :)
بیست و دو
۲۴ خرداد ۲۲:۴۹
شما خوبی ؟
بنویسید بد نیستا:-) !

پاسخ :

مرسی خوبم :)
چند وقته فقط خوننده شدم :)
چشم.
رفیق خاموش
۲۵ خرداد ۲۳:۳۷
باید رفت 

پاسخ :

بله همین طوره :)
یک من
۲۸ خرداد ۲۱:۰۴

شدیدا موافق ..

با اجازه لینک این پست رو روی اپیزود قرار دادم ..

اگر ناراضی بودید بفرمایید حذفش کنم ..

بخش خوشم آمد ..

با تشکر

پاسخ :

Ok :)
خوشحال میشم.
زهیر خنیاگر
۰۴ تیر ۰۰:۳۸
ببخشید میتونم بپرسم این عکس از چه منطقه ایه ؟

پاسخ :

نمیدونم کجاست:)
صرفا جهت ارتباط با موضوع انتخابش کردم:)
marry . mj
۰۵ تیر ۱۵:۵۵
وب خوبی داری به وب منم حتما سر بزن 
♫ شباهنگ
۲۵ مرداد ۲۰:۲۰
ولی بعضی اشتباها تاوان سختی دارن و نمیشه جبرانشون کرد :(

پاسخ :

همینطوره...
اشتباه معمولا سهوا انجام میشه، اگر آدم عمدا اشتباه کنه، اون دیگه اسمش حماقته...
ببخشید که از جملات محاوره ای استفاده کردم :) قصدم بی احترامی به زبان فارسی نیست :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان