haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

به بهانه ی سالروز تولد مادر (س)

برای بچه هایی که بی گناه کشته می شوند و کشته شدند.
برای بچه هایی که بی سقف می شوند و بی سقف شدند.
برای بچه هایی که بی کَس می شوند و بی کَس شدند.
برای بچه هایی که بی مادر می شوند و بی مادر شدند.
برای بچه هایی که گرسنه می خوابند و گرسنه خوابیدند.

و من،برای بچه هایی که ... هیچ غلطی نمی کنم و نکردم.
شاید حتما زندگی نمی کنم و نکردم؟!


+یه روز  دیگه ازین زندگیه سگی...خدا به سگ بی احترامی نمی کنم و نکردم.
+کور و کر و لال شدم.
+پس اگر زمان حسین (ع) بودم هم، هیچ  کمکی به بچه های حسین(ع) نمیکردم.

+چه صبری داری خدا !

+اگه امروز آخرین روز زندگیم باشه؟!









 

۱۲ ۱
پاتریک (:
۱۱ فروردين ۱۰:۱۲
چی بگم والا :)

پاسخ :

...
معصومه صادقی
۱۱ فروردين ۱۰:۴۴
وای خدا
این چ نوشته ای بود؟!!!!
چرا خوب اینطور فکر میکنین
چرا سعی نمیکنین از این به بعد یه کم مقامتون رو بالا ببرین تا بتونین ب این بچه ها کمک کنین

پاسخ :

...
بید مجنون
۱۱ فروردين ۱۰:۴۵
عیدت مبارک:-(

پاسخ :

...
محسن رحمانی
۱۱ فروردين ۱۱:۵۲
روز مادر مبارکباد.

پاسخ :

...
سیّد محمد جعاوله
۱۱ فروردين ۱۲:۰۲
بله

پاسخ :

...
حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
۱۱ فروردين ۱۲:۰۴
لایک

پاسخ :

...
هدی
۱۱ فروردين ۱۲:۲۷
این روز زیبا رو قدر بدون پسرجان! :) 
دنیا رو هر طور که تصور کنی همونطور برات می گذره... 
بخند، شاد باش، گور بابای تمام اتفاقات بد و حال بد.

پاسخ :

...
بیست و دو
۱۱ فروردين ۱۳:۴۰
چه پست تلخی

پاسخ :

...
♦♦ حسین ♦♦
۱۱ فروردين ۱۴:۰۲
روز مادر بر تمام مادران دلسوز مبارک باد

پاسخ :

...
سارا اسماعیلی
۱۱ فروردين ۱۵:۴۴
معذرت می خواما ولی اکثر ما ها هیچ غلطی در این موارد نکردیم!
باور کنین!

پاسخ :

...
مریم مریم
۱۱ فروردين ۱۵:۴۵
چه جالب منم با ارزیابی کارام به این نتیجه رسیدم که اگه اون زمان بودم منم هیچ کاری نمیکردم . اگه به دور و برمون نگاه کنیم هر روز اتغاقات مشابه اون زمان در حال وقوعه و ما هیچ کاری نمیکنیم با این توجیه که: من ماهیت فلان موضوعو نمیدونم پس دخالت نمیکنم، من از اون واقعه دورم، به من چه!، من خودم کلی مشکل دارم و ....

پاسخ :

...
خانمی ....
۱۱ فروردين ۱۶:۳۱
بله

پاسخ :

...
طاها میرویسی
۱۱ فروردين ۱۹:۳۵
مبارک!

پاسخ :

...
Faber Castel
۱۲ فروردين ۱۰:۲۴
اسم حسین رو آوردی دلم آشوب شد! :)

پاسخ :

...
مهیار حریری
۱۲ فروردين ۱۲:۲۰
دغدغه ی قشنگیه
باید یه کاری بکنیم
یه حرکتی بزنیم...

پاسخ :

هستم.
باید فکر کنیم و بعدش فقط اقدام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان