haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

من تکرار یک تنهایی‌ام

برایت گل می‌آوردم

و با تو در اتاقی که به رنگ چشم‌هایت بود ‌می‌ماندم
ولی دیدم که دستم لحظه‌ها را دور می‌ریزد

تو شاید گریه می‌کردی که من تنهایی بیهوده‌ای بودم
تو مثل نبض خوشبختی من آرام خواهی ماند

و هرگز مرگ یک دیوانه کوچک
که دور از باغ در زندان‌ گلدان‌های زیبای تو می‌میرد

تو را گریان نخواهم کرد
میخک‌هایی که دور از باغ

در زندان گلدان‌های زیبای تو می‌میرند، می‌دانند
من تکرار یک تنهایی‌ام
در چشم‌هایی که تمام چشم‌ها را دوست می‌دارد



جوانی شهید چمران


۶ ۰
ماهی سیاه کوچولو
۲۴ اسفند ۱۷:۲۱
عجیب غرق این جمله آوینی شدم
چقدر خوب عالی واقعا خوب گفته
خیلی خوشم اومد ممنون

پاسخ :

بابا آوینی یه ها ...  کارش درسته.
ماهم از اینکه شما اینجایی خوشمون اومد:)
خودت ممنون.
رضا نوروزی
۲۴ اسفند ۱۹:۲۶
با سلام

بازم عالی بود مررررسی

پاسخ :

خواهش میکنم مرسی از شما دوست عزیز:)
محمد آفرین
۲۴ اسفند ۱۹:۴۱
عالی بود ♥♥♥

پاسخ :

مرسی♥♥♥
گمـــــــشده :)
۲۴ اسفند ۲۱:۰۶
چه قشنگ. این عکسو تا حالا ندیده بودم.

پاسخ :

آره، برا منم جالب بود:)
آخه ما ایشونو فقط در میانسالی دیده بودیم.
رفیق خاموش
۲۴ اسفند ۲۱:۱۶
سلام:خدا قوت میگم بهتون 

پستتون عالیه

موفق باشین

پاسخ :

اختیار دارین، به شما که نمیرسیم:)

مرسی

سلامت باشین.
معصومه صادقی
۲۴ اسفند ۲۱:۲۶
من رو یاد این بزرگ مرد انداختین حتما یک متن درباره ایشون در چند روز آینده میزارم ...زندگی نامشون رو خوندین ....مرد فوق العاده ای بودن....و اون خانم آمریکایی چه راحت دلباختشون شده بود....کاش...:)

پاسخ :

خوشحالم که یاد ایشون افتادید.
باید بخونم.واقعا هنرمند بودن.
مرسی از شما.
خواندنی ها
۲۴ اسفند ۲۱:۳۷
پست بسیار زیبایی بود
ممنون دوست من

پاسخ :

مرسی
ممنون از محبت شما.
علیرضا محمدی
۲۴ اسفند ۲۲:۵۲
سلام رفیق
اگه تونستی به ما هم سر بزن
ضرر نمیکنی
اگه خواستی وبلاگمو لینک کن تا وبلاگتو لینک کنم
اگه خواستی وبلاگتو تبلیغ کنم بیا و خبر بده.
راستی موضوع وبلاگمو عوض کردم خیلی جالب و دیدنی شده
قالبمو که دیگه نگو فقط باید خودت ببینیش شده ماه

پاسخ :

 شما رو دنبال میکنم:)
ف. ش.
۲۵ اسفند ۱۱:۵۰
چه خوب (:

پاسخ :

خوبی از خودتونه:))
Nina Mars
۲۵ اسفند ۱۲:۳۳
خیلی ممنون از حضورتون

خیلی به آقای آوینی ارادت خاصی دارم شهید باسواد:)

پاسخ :

من هم از شما ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان