haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

دارم یه الاکلنگ می سازم

باز می آیی
از پشت افق ها
با همان سادگی کودکانه
و پیراهن آبی راه راهت...
راستی چه شد که بعد از بازی الاکلنگ
ناگهان بزرگ شدیم...
آن روزها وزن هر دو امان مساوی بود
و نرجس خاتون مجبور می شد الاکلنگ را با دستهایش تکان دهد
تو امروز فاصله ات با من زیاد است
و... وزنت...
و نگاهت...
و فکرت...


+به یاد بچگی هامون...

+دارم یه الاکلنگ می سازم...

+چند روز دیگه این الاکلنگ رو تقدیم میکنم به همه ی بچه های ایرانم...

۹ ۰
محسن رحمانی
۱۹ اسفند ۱۲:۰۷
چه جالب.

پاسخ :

خداکنه:)
حاصل 5 سال کاره مداومه...
پری بانو
۱۹ اسفند ۱۳:۳۳
تبریک :) 

پاسخ :

مرسی:)

انشالله با کمک همه ی شما:)
الهام حبشی
۱۹ اسفند ۱۳:۳۹
قشنگ بود.

پاسخ :

مرسی قراره راه بیوفته:)
saied davoodi
۱۹ اسفند ۱۳:۳۹
اجرکم با مادر بچه های ایران
:)

پاسخ :

خخخخخخ
خدا همه ی مادرارو برا بچه ها نگه داره:)
Faber Castel
۱۹ اسفند ۱۳:۳۹
یه کنده درخت و یه تیکه سنگ! حله! :)

پاسخ :

شایدم یه....
الاکلنگ
negar ღ
۱۹ اسفند ۱۳:۴۹
آدرس؟

پاسخ :

رو کلمه ی الاکلنگ کلیک کن:)
* Parisa * ZY
۱۹ اسفند ۱۵:۱۴
چه خوبه!
الاکلنگ بازی قشنگی بود! هنوز دوسش دارم

پاسخ :

مرسی:)
منم دوس داشتم.
اما این الاکلنگ کجا و اون کجا؟؟
Hamid ‌‌‌‌
۱۹ اسفند ۱۹:۴۴
اجرش با امیرالمومنین
کار خداپسندانه‌اس

پاسخ :

مرسی حمید جان عزیز:)
بید مجنون
۱۹ اسفند ۲۱:۰۱
بازی قشنگ بود 
البته از حرکت تند همیشه ترسیدم برا همین گمونم اون ی که کف می موند من بودم 

دعوتید

پاسخ :

:)
 شما هم دعوتید.
پاتریک (:
۱۹ اسفند ۲۳:۱۳
چه خفن انیگز ناک ~_~

پاسخ :

مرسی:)
من انقلابی ام
۲۰ اسفند ۰۱:۰۴
بسیار عالی بود

پاسخ :

مرسی
دعا کنید بشه انجام داد
نبات ...
۲۰ اسفند ۱۸:۰۴
راستی ها....

پاسخ :

آره...
حتما اگر نظری داشتید بفرمایید
دیونه روانی
۲۶ اسفند ۱۶:۲۷
برادر استعداد تا استعداد داریم
من یه پسر عمه دارم 8ساله  دندوناش مثل تیز بره پسته دربسته میشکنه .توبگو این دندون یه تق بگه، میتونید تو ارگانتون به عنوان دستگاه پسته شکن یا قند شکن ازش استفاده کنید با ماهی20 تومنم میشه راضیش کرد :)))من خودم استعداد خاصی ندارم:/

پاسخ :

این که چیزی نیست ما تو ارگانمون یه کارمند افتخاری داریم بنام مش اصغر(60ساله). ایشون از 4 سالگی داره این حرکتو از خودش در میکنه و هنوز هم دندوناش آخ نگفته(فکر کنم الان شما روتان کم شد. آری؟؟؟؟ ) شوخی کردم.
^ـ^
خدا پسر عمتونو سلامت نگه داره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان