haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

برای من...

کسی اکنون در جایی از جهان می گرید ،

بی دلیل در جهان می گرید ،

برای من می گرید .

کسی اکنون در جایی از شب می خندد ،

بی دلیل در شب می خندد ،

به من پوزخند می زند .

کسی اکنون در جایی از جهان می رود ،

بی دلیل در جهان می رود ،

از من می رود .

کسی اکنون در جایی از جهان می میرد

بی دلیل در جهان می میرد ،

به من می نگرد .

ر.م.ر

۲ ۰
Hamid ‌‌‌‌
۰۸ اسفند ۲۲:۲۷
زیبا بود

ر.م.ر ینی چی؟

پاسخ :

مرسی
راینر ماریا ریلکه
ی.الـف.سیــن ...
۰۹ اسفند ۰۰:۱۲
چه اسم سختی :|

پاسخ :

آره اسمای آلمانی معمولا سختن:)
✿شمیم زندگی✿
۱۰ اسفند ۱۲:۲۳
like

پاسخ :

مرسی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان