haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

تا ته این تقویم، من فقط پاییزم...

 

من هنوز وقتی که
با غمت درگیرم
چشامو میبندم
سمت دریا میرم
مثه آوارم که
رو خودم میریزم
تا ته این تقویم
من فقط پاییزم
 

 
۱۰ ۰
آقای سین
۰۲ آبان ۰۸:۵۲
اینقدر پاییزی مون کردن توی زندگی دیگه پاییز و بهار برامون یکی شده :|

پاسخ :

:)
نبات ...
۰۲ آبان ۱۸:۰۱
اهنگه نپخشید:)

پاسخ :

ایراد از اونوره :)
شاهزاده شب
۰۶ آبان ۱۰:۴۰
چقد زیبا :)

پاسخ :

واقعا زیباست :)

ئه وینار ...
۰۷ آبان ۱۷:۱۴
👌

پاسخ :

ممنون
امیر بهزادپور
۱۰ آبان ۱۵:۵۵
قشنگ بود

پاسخ :

منم همین نظر رو دارم :)

Bahar Alone
۲۷ آبان ۱۵:۲۹
:))

پاسخ :

((:
فاطمه ...
۰۴ آذر ۰۰:۳۴
سلام :) 

پاسخ :

سلام:)
Toni
۱۵ ارديبهشت ۰۴:۳۹
Thanks for finally talking about > تا ته این تقویم، من فقط پاییزم...
:: haamfa
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان