haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

همان گدای قدیمی که داشتی داری

هنوز حال و هوایی که داشتم دارم

هنوز طبع گدایی که داشتم دارم

 

برای گمشدگان یک چراغ روشن کن

نیاز به راهنمایی که داشتم دارم

 

بساط شاه و گدا در کنار هم پهن است

کنار جایِ تو جایی که داشتم دارم

 

همان گدای قدیمی که داشتی داری

همان امام رضایی که داشتم دارم

 

حرم نگو،عتبات است،تو حسین منی

هنوز کرب و بلایی که داشتم دارم


شب شهادت حضرت زهرا (س)

 ع.ل

۱۰ ۰
روشا مجد
۲۲ اسفند ۱۸:۵۵
بسیار عالی .

پاسخ :

مرسی.
Kianoosh Kpd
۲۲ اسفند ۱۹:۰۳
زیبا مثه همیشه......

پاسخ :

مرسی
ممنون مثله همیشه :)
خواب زده
۲۲ اسفند ۱۹:۰۴
زیبابود

پاسخ :

لطف شماست
محسن رحمانی
۲۲ اسفند ۱۹:۱۲
بسیار زیبا.

پاسخ :

مرسی محسن جان عزیز دل خوب نازنین:-)
بید مجنون
۲۲ اسفند ۲۰:۴۱
قشنگ بود

پاسخ :

مرسی
شما هم قشنگ بودی:)
رفیق خاموش
۲۲ اسفند ۲۱:۵۷
همان امام رضایی که داشتم دارم

زیباست

پاسخ :

بله زیباست:)
Faber Castel
۲۳ اسفند ۰۰:۳۴
عالی مثل همیشه :)

پاسخ :

مرسی :)
مثه همیشه.
نویسنده عشق
۲۳ اسفند ۰۶:۱۹
زیبا بودش :)

پاسخ :

مرسی، ممنون:)
مــــــــ. یــ.مــ
۲۳ اسفند ۱۰:۰۰
خیلی هم عالی:)

پاسخ :

خیلی هم ممنون:)
من انقلابی ام
۲۳ اسفند ۱۰:۱۸
بسیار عالی بود

تسلیت عرض می کنم

پاسخ :

مرسی
من هم همینطور
التماس دعا...
درسا صالحی
۲۳ اسفند ۱۱:۳۳
بسیار عالی

پاسخ :

مرسی ممنونم از لطف شما
ب. نون
۲۳ اسفند ۱۲:۵۶
تسلیت عرض می کنم

شعر زیبایی بود

پاسخ :

همچنین بنده هم به شما.
لطف شماست.
خواندنی ها
۲۳ اسفند ۱۴:۱۷
این تک بیت دل ما را هوایی کرد

همان گدای قدیمی که داشتی داری

همان امام رضایی که داشتم دارم

ممنونم دوست من


پاسخ :

مرسی از حضور پر مهرتان.
نبات ...
۲۳ اسفند ۱۶:۰۴
از امشب علی می شود...کهکشان درد....علی می شود کوه صبر....علی می شود خود خود دلتنگی...
وای من

پاسخ :

علی ... کهکشان درد.
مرسی از حضورتان.
معصومه صادقی
۲۳ اسفند ۱۷:۴۵
میشه اسم شاعرهای متن هاتون رو بزارین اخه چند تا رو دیدم به صورت اختصاری کلماتی رو نوشته بودین اما اسم کاملشون رو ندیدم مثلا همین شعر از چه کسی هست؟

پاسخ :

:)چشم
اسم کاملشونو میزارم.
شعر از: علی اکبر لطیفیان


معصومه صادقی
۲۳ اسفند ۱۹:۴۳
ممنونم:)

پاسخ :

خواهش کِرداهه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان