haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

اینجا خیلی ترسناک شده...

خدایا...

منم.

میشنوی خدا جون؟!

منم، امیر فرهاد.

اینجام...رو زمین.

اینجا خیلی ترسناک شده...

میترسم...

من خیلی میترسم.

...کجایی؟!

دوست دارم یه جایی اون بالا ها ببینمت.

یه جایی که زمین نباشه...

خودم باشم و خودت...

...بهت نگاه کنم.

...اونقدر نگات کنم...تا خوابم ببره...

خوابم ببره...خوابَ َم بِ...

یه خواب شیرین...

یه خوا ... بِ ش...ی...


 

 

۶ ۰
علی رحمانی پور
۰۹ تیر ۲۱:۴۰
زیبابود

پاسخ :

 مرسی :)
پریســـآتیـــــس : )
۰۹ تیر ۲۲:۰۲
...

من نمیدونستم اسمتون امیرفرھاد ھست!

پاسخ :

اوه چه جالب! :)
پس تا الان منو به چه نامی میشناختید؟

طاهاعیان خوشمزه :)
۰۹ تیر ۲۲:۱۹
:((
آخرش.....

پاسخ :

آخرش یعنی چی؟؟ طه جان؟:)
محسن رحمانی
۰۹ تیر ۲۳:۰۴
ان شاالله که هرجا هستید صحیح وسلامت باشید ومشکلاتتون برطرف بشه.

پاسخ :

لطف داری محسن جان.من این متن رو از روی عشق نوشتم. نه داشتن مشکل.
کلا با مشکل٫ مشکلی ندارم.

مهیار حریری
۰۹ تیر ۲۳:۱۰
ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس...

با این وضعیت ترسناک زمین
رجعت چقدر نزدیک بنظر میرسه !

پاسخ :

بله دقیقا ...مهیار جان.
بیست و دو
۱۰ تیر ۰۰:۲۶
امیدوارم بعد خواب که بیدار شدین همچنان همه چیز شیرینه شیرین باشه.

پاسخ :

... و همین طوره ۲۲...
خداهمیشه تازه اس.و ازین بابت خیلی احساس خوبی دارم.
چجوری بگم؟! وللش اصلا...  در کل٫ اون چیزیو که منظورم بود رو  نتونستم خوب رو کاغذ بیارم‌.
مسافر هستم
۱۰ تیر ۰۱:۵۹
:|

پاسخ :

:) 
وقایع نگار
۱۰ تیر ۱۳:۰۶
خیلی وقتِ که ترسناک شده!...

پاسخ :

...خیلی وقته...
خودم ...
۱۰ تیر ۱۳:۱۶

کاش میشد خاموش وروشن بشیم.بعضی وقتا یکی خاموشمون میکرد.یه چن روزی offمیشدیم...ولی نیست..و کاش خوابمون میبرد...

پاسخ :

کاش میشد هر روز از محبتش مست بشیم. یه مستیه بی پایان ...یه مستیه ابدی...یه جایی غیر از زمین...
Tamana .....
۱۰ تیر ۱۴:۴۹
خلوت دو نفره...:)

پاسخ :

هیچی با حال تر از این خلوت نیست...
رفیق خاموش
۱۰ تیر ۱۵:۴۱
انگار آخرش خوابتون برد :)

  همینطوره وقتی از خدا دور میشیم واقعا دنیا ترسناکه

پاسخ :

آره خوابم برد:)
...خیلی ترسناک...مثله جون دادن یک ماهی، وقتی که از آب بیرون باشه...
Nina Mars
۱۰ تیر ۱۶:۲۴
همینجا هم میتونی ببینیش
کمی دقیق تر شو

پاسخ :

بله :)
درست می فرمایید.
منظورم خروج از عالم زمینی بود... ابعاد جدید...بدون زمان ...مکان...
یکم مسخره است نه ؟؟!!
زهرا 22
۱۰ تیر ۲۰:۴۱
nice

پاسخ :

تشکر :)
لِیدی :)
۱۱ تیر ۰۱:۰۱
تو رو خدا تو دیگه نرو تو فاز غم
حداقل اینجا سعی کن بگی بخندی نه اینکه اینجا هم غمگین باشی غمات چند برابر بشن
الان من کلی غمگینم برای اینکه خرید کردم از چند تا وسیله راضی نیستم اونم یه خانم از خریدش راضی نباشه فاجعه ست :دی ولی چی؟ وصل شدم نت دارم میخندم والا :))))
حالا فکر نکن غم هام خلاصه میشن توی همین چیزها غم ها مشکلات زندگی خیلی فراتر از این حرفان گاهی واسم

پاسخ :

الان فازم غم نبودا :)
من الحمدلله، در عین خوشحالی و حوشبختی این متن رو نوشتم:)
ولی چشم زین بعد، میگم میخندم :)
ایشالا هیچ کسی غم و غصه نداشته باشه:)
آذری قیز
۱۱ تیر ۰۹:۱۱
براتون آغوش امن خدا رو آرزو میکنم:)

پاسخ :

مرسی :)
من هم همینطور :)
محمد مهدی امجدیان
۱۱ تیر ۱۷:۱۳
زیر سایه سار الطاف الهی

پاسخ :

ان شاءالله...
Faber Castel
۱۲ تیر ۰۲:۱۱
زندگی همش یه خوابه :)

پاسخ :

قبول دارم :) یه خواب کوتاه...
حمید رهنما
۱۲ تیر ۰۵:۴۰
آهنگ قشنگی بود

پاسخ :

مرسی:)
یک من
۱۲ تیر ۱۳:۲۷

حیلی ممنونم که اومدی و نظر زیبات رو دریغ نکردی .

دنیا کارش تمومه

پاسخ :

خواهش میکنم کاری نکردم :)
آره متاسفانه، خیلی وقته که کارش تمومه ...
negar ღ
۱۷ تیر ۱۱:۴۸
به به:)

پاسخ :

مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان