haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

زیبا ترین سه حرفیه بی نقطه

«سفارش می کنم شما را؛
 ...
  و نظم در امور زندگی؛
  و ایجاد آشتی در میانتان؛ زیرا من از جدّ شما رسول خدا(ص) شنیدم که می فرمود: اصلاح دادن بین مردم از نماز و روزه یک سال برتر است؛
  خدا را! خدا را! درباره یتیمان؛ نکند آنان گاهی سیر و گاه گرسنه بمانند و حقوقشان ضایع گردد؛
  خدا را! خدا را! درباره همسایگانتان؛ حقوقشان را رعایت کنید که وصیت پیامبر شماست، همواره به خوش رفتاری به همسایگان سفارش می کرد تا آنجا که ما گمان بردیم برای آنان ارثی معین خواهد کرد؛
  خدا را! خدا را! درباره قرآن، مبادا دیگران در عمل کردن به دستورهایش از شما پیشی گیرند؛

 ...

۹ ۰
محسن رحمانی
۰۶ تیر ۱۴:۳۰
سپاس.

پاسخ :

خواهش میکنم:)
پریســـآتیـــــس : )
۰۶ تیر ۱۴:۳۲
منظور از سه حرفی رو نفهمیدم !

پاسخ :

علی (ع)
احسان خواجه مرادی
۰۶ تیر ۱۴:۵۶
بسیار عالی
یادآوری نظم خیلی خیلی خیلی مهمه
متاسفانه از همین نکات ما غفلت کردیم که شدیم جهان سوم

پاسخ :

بله فرمایشات مولامون همه عالی هستند... کیه که عمل کنه :)
متاسفانه همینطوره احسان جان...
* ی دختره*
۰۶ تیر ۱۶:۳۰

بسیار عالی

پاسخ :

بسیار ممنونم:)
پریســـآتیـــــس : )
۰۶ تیر ۱۸:۰۰
آھا

ممنون (:

پاسخ :

خواهش می کنم:)
مسافر هستم
۰۷ تیر ۰۳:۳۱
خیلی عمیق بود مفهوم سه حرفیه تو کامنت متوجه شدم

پاسخ :

بله شاید بهتر بود عنوان این میشد : علی، زیباترین سه حرفیه بی نقطه...
التماس دعا :)
آذری قیز
۰۷ تیر ۰۵:۲۱
چه عنوان قشنگ و دلچسبی آفرین....


متن قابل تاملی بود سپاس

پاسخ :

ممنون از توجه تون :)
خواهش می کنم :)
Nina Mars
۰۷ تیر ۱۱:۱۵
خداکنه بتونیم اونی باشیم که اونا خواستن

پاسخ :

ایشالا...
امیدوارم زندگی و مردنمون سرشار از بندگی پروردگار باشه :)
خودم ...
۰۸ تیر ۰۳:۲۵
چقدم خوب:)

پاسخ :

امیدوارم به گوشه ای از فرمایشات مولا، بتونیم عمل کنیم :)
Faber Castel
۰۸ تیر ۱۲:۴۹
تامل برانگیزه :)

پاسخ :

بله همینطوره :)

یک من
۰۹ تیر ۱۹:۵۳
ممنونم از نظر

پاسخ :

کاری نکردم:)
Silent ...
۰۸ مرداد ۱۹:۵۹
وبلاگ خوبی دارین دوست عزیز
موفق باشین
قابل دونستین به منم سر بزنین خوشحال میشم🌹
Silent ...
۰۹ مرداد ۱۰:۰۰
دنبال میشید از این به بعد🌹

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان