haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

اوس کریم

چند روزه تا میام بنویسم همه چی میریزه بهم.

نمیدونم ...؟!
۵ ۰
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۲۶
همه چیز رو بسپارید به خودش . خودش کارارو درست میکنه.
فقط خدا.

پاسخ :

سپردم محسن جان.
بعضی وقتا یه چیزایی رو میسپری هم درست نمیشه. یعنی اصلن سپردنی نیس.
بعضی امور رو خدا سپرده به خودمون.
:)
خودم ...
۰۲ تیر ۰۰:۴۴
من میدونم...آروم باش...حل میشه:)

پاسخ :

امیدوارم حل بشه :)
بیست و دو
۰۲ تیر ۰۱:۰۹
عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه:دی
آقا بهونه نیارید واسه نوشتن...بگید دلسرد شدید به وبلاگو خلاص!:(

پاسخ :

اتفاقا عروس رقصش حرف نداره :)
Tamana .....
۰۲ تیر ۰۱:۵۳
شاید تنوع لازمه واستون...

پاسخ :

صحبت از نبودن حس و حال نوشتن نیس، مشکل من چگونه نوشتن از یک موضوعه.
آذری قیز
۰۲ تیر ۰۱:۵۳
چقد این روزها نامه نوشته میشه برای اون بالایی ها
امید که جواب بگیریم:)

پاسخ :

مطمئن باش جواب میده :)
طاها میرویسی
۰۲ تیر ۰۷:۳۸
خوب میشی :))

پاسخ :

ایشالا:) دعا بفرمایید:)
مسافر هستم
۰۲ تیر ۰۹:۰۳
چرا؟

پاسخ :

چراش مربوط میشه به موضوعی که میخوام در موردش بنویسم:)
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۹:۵۵
کو کامنت من؟

پاسخ :

ببخشید دیر جواب دادم محسن جان:)
پریســـآتیـــــس : )
۰۲ تیر ۱۰:۲۴
جوابتون بہ آقای رحمانی خیلی خوب بود !

یہ بار دیگہ خودتون بخونیدش و بدونید نظر من ھم ھمینہ (:

پاسخ :

مرسی از بابت نظرتون :)
bahar ...
۰۲ تیر ۱۲:۱۶
(":
 چرا

پاسخ :

مربوط میشه به نوشتن درباره ی یک موضوع.
موضوع: یک معضل اجتماعی :)
آقای سین
۰۲ تیر ۱۳:۱۵
زندگی رو همین بالا و پاییناش جذاب میکنه

اگه سختی و مشکل و گرفتاری نباشه که نمیتونیم از روزای خوبمون لذت ببریم
اینم میگذره
 شک نکن :)

پاسخ :

کاملا درسته سینِ عزیز :)
ولی من در حال حاضر از سختی های زندگی صحبت نکردم سین جان:)
رفیق خاموش
۰۲ تیر ۱۷:۳۰
 سلام:حتما زمان  نوشتن موضوع مورد نظرتون نرسیده 

به وقتش می نویسین:)

پاسخ :

اوه yes :)
به نکته ی جالبی توجه کردید :)

Faber Castel
۰۲ تیر ۱۹:۲۷
می فهمم :)

پاسخ :

به به داش فابر.چند وقت بود نبودی داداش:)
چاکرتیم:)
یک من
۰۳ تیر ۰۰:۵۸

من یک رب پیش اینجا نظر گذاشتما ...

چرا تایید نشده؟

پاسخ :

نظرت نرسیده داداش. دوباره بفرستید بزرگوار.
رحیم فلاحتی
۰۳ تیر ۱۷:۴۶
آقا ! مثل اینکه دفتر و دستکِت رو جلوی باد پنکه پهن کردی :)

پاسخ :

خخخخخخ :)
تو مغزم یکی پنکه روشن کرده:)
خیلی مخلصیم:)
رحیم فلاحتی
۰۵ تیر ۰۰:۲۲
ما بیشتر !
بذار باد بخوره خنک شه :)))

پاسخ :

مغزی که زیادی خنک شه، خنگ میشه:)
AR RA
۰۵ تیر ۱۸:۵۱
چند روز سعی کن ننویسی میبینی یهویی دستت به نوشتن میره
حتما امتحان کن

پاسخ :

فکر کنم باید همین کارو کنم.امیدوارم که این رویه تموم بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان