haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

زندگی مثه یه بازی استراتژیک می مونه

باید خوب چشماتو باز کنی.
از منابع بازی به نحو احسنت استفاده کنی.
یه جاهایی خود بازی راهنماییت میکنه باید خوب گوش کنی و به کارش بگیری.
بازی مرحله به مرحله سخت تر میشه.
بعضی از مراحل رو انقدر باید ببازی تا بتونی بری مرحله ی بعد.
یه جاهایی فقط سرعت عمل باعث برد میشه... باید بجُنبی.
یه کارایی هست که اگر انجامشون بدی بازی بهت جایزه میده و کلی سود میکنی.
یه سری کاراهم اگه انجام بدی جریمه میشی و از قدرتت کم میشه.
یادت باشه امکان نداره کسی بدون باخت بازیو به آخر برسونه.


+استاد بازی سازیمون (درس سبک شناسی) همیشه میگفت سعی کنید تو زندگی بازیتون ندن:)
+از باخت نمیترسم
+یه دیوونه ی گرسنه باش (به قول اون خدابیامرز)

۸ ۰
بیست و دو
۰۱ ارديبهشت ۰۸:۴۱
بازی زندگی سخته.،.

پاسخ :

سخته ولی نباید سخت بگیریش:)
ما آدما تو این دنیا چیز زیادی برای از دست دادن نداریم:)
نهایتش اینه که هر وقت زمین خوردیم از صفر شروع میکنیم:)
* Parisa * ZY
۰۱ ارديبهشت ۰۹:۴۵
یه بازیه که نمیشه تتش کم بیاری.
اگه بدونی هدف بازی چیه بهتر بازی میکنی.
اما اگه ندونی گیج میشی...گیج شدن هم منجر به باخت مفتضحانه ای میشه...

پاسخ :

ولی اگه باختی نباید نا امید بشی... وگرنه کارِت تمومه و  همون مرحله گیر میکنی و پیشرفت نمیکنی:)
سیّد محمّد جعاوله
۰۱ ارديبهشت ۰۹:۵۶
@

پاسخ :

ok :)
برنامه نویس جوان
۰۱ ارديبهشت ۱۰:۱۹
درست میگفت استادتون

پاسخ :

آره کارش درسته :)
اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
۰۱ ارديبهشت ۱۱:۵۷
ممنون

پاسخ :

خواهش... :)
دلقــ ــک
۰۱ ارديبهشت ۱۵:۳۰
آره واقعا مثل یه بازی می مونه ...

پاسخ :

اوهوم :)
مام که خوراکمون ازین بازیاست هرچی سخت تر باشه راحتتر بهش نگاه میکنم از پسش بر میام :)
خبرگزاری قوچانی
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۳۱
بقدری این متن زیبا بود که نتونستم پیامم رو بنویسم . . . .

پاسخ :

مرسی
چشماتون قشنگ میبینه:)
این متن ساده است اما سخت دارم، زندگیش میکنم:)
مینا سیدیان
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۲۲
شاید دلیل تشابه زندگی با این بازیها این باشد که آنها را با الهام گرفتن از زندگی می سازند تا بازیکن بهتر همزاد پنداری کند .

پاسخ :

شاید :)
یعنی همینطوره :)
فاطی ^_^
۰۲ ارديبهشت ۰۱:۲۴
کمتر ادمی پیدا میشه این روزا ک این قد خوب فک کنه،آفرین:)

پاسخ :

مرسی:)
شما لطف دارید.
عآصی :)
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۰۵
کاش تموم کردن این بازی دست خودمون بود...

پاسخ :

دست خودته :)
هر وقت بخوای میتونی تمومش کنی:) !!!!!!!!
محمد مهدی امجدیان
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۳۵
با این تفاوت که تو زندگی دیگه نمیشه RESTART ;vn

پاسخ :

شاید
شاید هم بشه
من که چند بار اینکارو کردم!!!! :-)
رفیق خاموش
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۳۷
سلام علیکم:چه خوبه که از باخت نمی ترسین

پاسخ :

سامیلیکم:)
باخت یعنی  اینکه من باید بهتر شم:)
طاها میرویسی
۰۳ ارديبهشت ۱۵:۳۱
زندگی من مث وارکرافت میمونه!

پاسخ :

چه جالب:)
مریم
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۵۸
اون بخش جایزه گرفتن از همه بهتره .
یه فرقی هم داره ها تو بازی معمولا چند تا جون داری . تو زندگی تموم کنی دیگه برنمیگردی:))

پاسخ :

آره موافقم:)
این دنیا دیگه نه ولی ...
نبات ...
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۵۶
منم بازی دوست دارم
اما طاقت شکست چندمین بارو رو ندارم

پاسخ :

شکست مقدمه ی پیروزیه (همون جمله ی کلیشه ایِ معروف) :-)
پس انتظار نداشته باش که به مرحله آخر برسی :)
محسن رحمانی
۱۱ ارديبهشت ۱۳:۴۱
بازی خوب و سرگرم کننده وفکری خیلی عالیه .ولی وقتی به مراحل سخت میرسه خیلی بد میشه.

پاسخ :

دقیقا مثه زندگی :)
....مسعود ....
۱۴ ارديبهشت ۰۹:۲۶
با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام 
بنده وبلاگ بنده وبلاگ شما رو دنبال می کنم اگر مایلید شما هم وبلاگ بنده رو دنبال کنید 
متشکرم 

پاسخ :

ok
محسن رحمانی
۱۵ ارديبهشت ۰۸:۳۰
سلام داداش کجایی کم پیدایی ؟

پاسخ :

هستیم رفیق :)
اتفاقا دیروز پست "سارا کوچولو" رو از وبلاگت خوندم به رفیقامم سپردم، اگه کسی خواست کمک کنه اطلاعاتش تو وبلاگ شما هست...
درگیر یه پروژه ام. یکم وقتمو گرفته محسنِ عزیز :)
از فردا ایشالا میام عزیز :)
فاطی ^_^
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۱۸
سلام خوبین؟میگم درباره اون پست آرزو بودا من یه مثال دیگه هم دارم.من خودم دوس دارم بانوی اول ایالت متحده آمریکا بشم،ولی نمیشه...اینم ارزوئه دیگه

پاسخ :

سلام با تاخیر
اینم آرزوئه دیگه :)
جالب بود:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان