haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

دوست ندارم تو صف وایسم!! میفهمی؟؟

روی یه سنگ قبر اینو نوشته بود:

زندگیه خوبی داشتم.

چرا  از 7 سالگی تا 18 - 19 سالگی مثه یه گاو هر روز سرمو انداختم پایینو رفتم مدرسه؟

چرا بعدش مثه یه گاو عاشق شدم؟

چرا بعدش مثه یه گاو رفتم دانشگاه؟

چرا بعدش مثه یه گاو کارمند شدم؟

چرا بعدش مثه یه گاو بچه دار شدم؟

چرا بعدش مثه یه گاو پیر شدم؟

چرا بعدش مثه یه گاو مردم؟

آدم نشدم که نشدم...



۷ ۰
saied davoodi
۲۴ اسفند ۰۱:۴۱
جدن این رو نوشته بود!!!!؟؟؟
متوفی خودش گفته بنویسید؟
یا خونواده متوفا نوشتند؟
!!!!

پاسخ :

آره نوشته بود.
نمیدونم خودش گفته بنویسن یا نه...(من از کجا باید بدونم؟؟؟؟مگه  باید میشناختمش؟؟؟)
بیست و دو
۲۴ اسفند ۰۱:۴۲
واقعا اینو نوشتن؟:/

پاسخ :

آره نوشتن...
اشکالی داره؟
پریســـآتیـــــس : )
۲۴ اسفند ۰۱:۴۳
مردن مثل گاو چجوریه ؟

پاسخ :

این من نیستم که جواب میده.اون مردهه ست.
جواب: از مردن من بهتره.
گاوِ اگه خوش شانس باشه میتونه با مردش چنتا آدمو سیر کنه.
اما من آخرِ خوش شانسام که باشم مردم یه نفرم سیر نمیکنه.(زندگیمو که خودم حروم کردم مردمم خدا حروم کرد) 
پریســـآتیـــــس : )
۲۴ اسفند ۰۲:۰۷
بله فهمیدم اون مرده گفتن

جالب بود

پاسخ :

چی جالب بود؟؟؟
مردهه؟؟؟
نویسنده عشق
۲۴ اسفند ۰۵:۵۴
لدفن شکلشو با ذکر مثال ترسیم کنین :)

پاسخ :

مساله خیلی واضحه، شکل لازم نداره :)
بق بقو
۲۴ اسفند ۰۶:۰۸

:|

:/

پاسخ :

:|

:/

ماهی سیاه کوچولو
۲۴ اسفند ۰۸:۱۴
کجا نوشته بود دقیقا؟! :/

پاسخ :

روی یه سنگ قبر!!

* Parisa * ZY
۲۴ اسفند ۰۸:۲۳
آخ آخ آخ با اون ابتداش کاملا موافقم! اون قسمت مث گاو مدرسه رفتنش عالی بود.
خودمون که مث گاو میرفتیم(میفرستادنمون)،کادر مدرسه هم که نمیدونم بگم مث گاو یا مث گرگ فوق گرسنه.... :|
ولی آدمه خیلی آدم پر مغزی بوده،خدا رحمتش کنه

پاسخ :

منم موافقم.
البته الان یه کوچولو  :) بهتر شده مدرسه ها.
آدمه ؟؟؟ نمیدونم پر مغز بوده یا نه!!
خدا بیامرزتش.
انــــــ ـار
۲۴ اسفند ۰۸:۳۵
چه سنگ قبر جالبی!

روحش شاد

پاسخ :

((:روحش شاد و یادش گرامی باد:))
ناشناس
۲۴ اسفند ۰۹:۱۸
گاو نمادچیه؟نماد کسیه که نفهمید وادامه داد؟یه دقیقه یاد این افتادم که اگه جلو گاو نگیری از خوردن میترکه، اگه جلوی انسانو نگیری تو کثافت غرق میشه،ولی فکر کنم تنها وجه مشترک ما با گاو در زیاده رویه،تخریب گاو در حد خوردن علفاست که بعدا کود میشه تخریب ما در حد کشتن ،غارت،تجاوز به مال وجان بقیه و در آخر هیچ پایان خوشی نداره وحتی هیچ ثمری حتی به اندازه کود حیوانی،کاش حداقل از آخرت میترسیدیم شاید اون موقع مثل گاو نمیمردیم
البته بهتره بود شخصیت گاو رو کوچیک نمیکرد:)

پاسخ :

در اهمیت گاو همین بس که از مهمترین و عبرت­آموز‌ترین داستان‌های قرآن به شمار می‌رود.(نام بزرگترین سوره قرآن:بقره)
من از طرف اون خدا بیامرز از همه ی گاوها خصوصا گاو داریوش خان مهرجویی و همچنین گاو حسن (اتل متل) عذرخواهی میکنم :)
Kianoosh Kpd
۲۴ اسفند ۰۹:۲۴
سنگ قبر بود یا شکایات دیوان عدالت اداری؟😐😐 ولی دمت سوژه بود😅

پاسخ :

شاید جفتش!!
:) ا این عدالت اداری کی دیوان شد!؟
من فکر کردم فقط حافظ و سعدی و ... شهریار دیوان دارن!!
آهان واسه همین دارن خرید و فروشش میکنن.
مریم مریم
۲۴ اسفند ۱۰:۱۹
گاو هیچ وقت ادعای فهمیدن نداشته و آدمیزاد با این وضع زندگی همیشه فک میکنه موجود برتره!

پاسخ :

.
.
.
.
حرف حق جواب نداره.
خواب زده
۲۴ اسفند ۱۲:۴۳
=-O

پاسخ :

:)وای وای وای
شِمِلـ ــیا
۲۴ اسفند ۱۲:۵۹
عجبا :)

پاسخ :

واقعا :)
معصومه صادقی
۲۴ اسفند ۱۴:۱۷
واقعا؟؟!!!

پاسخ :

آره واقعا!!!
درسا صالحی
۲۴ اسفند ۱۶:۰۲
چه خانواده با حالی داشته که اینو واسش نوشتن😑

پاسخ :

شاید!
شایدم نه!!
:)
معصومه صادقی
۲۴ اسفند ۱۶:۵۳
خوش ب حال گاوی ک عاشق بشه کارمند بشه دفنش کنن و گوشتش رو نخورن همچین گاوی رو میشناسین ادرس بدین بیایم براشون فاتحه بخونیم ههه!!!!اون خانوم خیلی نامید بوده بیچاره اون نویسنده این متن ب احتمال زیاد اعصاب درست نداشته

پاسخ :

^_^

مــــــــ. یــ.مــ
۲۴ اسفند ۱۶:۵۹
تنش تو گور نلرزه بنده خدا:|

پاسخ :

یکم لرزه عیبی نداره.برا مرده ی بی تحرک لازمه:))
حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
۲۵ اسفند ۱۰:۱۴
سلام لینک ودنبال شدید لطفا شما هم این کرو انجام بدین

پاسخ :

انجام شد.
دیونه روانی
۲۶ اسفند ۱۶:۱۸
منم شاید وصیت کردم رو قبرم بنویسن
فقط به جا گاو از خر استفاده میکنم:)))))
شاید عبرتی برا آیندگان شدیم اجرشم باخدا

پاسخ :

اجر شما با مادر بچه ها:)))
قبول باشه انشاالله :))
حتما عبرت خواهد شد برای آیندگان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان