haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

دوست دارم که یک شبه ...

...

دوست دارم که یک شبه

شصت سال را سپری کنم،
بعد بیایم و با عصایی در دست،
کنار خیابانی شلوغ منتظرت شوم،
تا تو بیایی،
مرا نشناسی،
ولی دستم را بگیری و

از ازدحام خیابان عبورم دهی!


حالا می روم که بخوابم!
خدا را چه دیده ای!
شاید فردا
به هیئت پیرمردی برخواستم!
تو هم از فردا،
دست تمام پیرمردان وامانده در کنار خیابان را بگیر!
دلواپس نباش!
آشنایی نخواهم داد!
قول می دهم آنقدر پیر شده باشم،
که از نگاه کردن به چشم هایم نیز،
مرا نشناسی!
شب بخیر!

 

"ی . گ "

۶ ۰
بیست و دو
۲۲ اسفند ۰۰:۰۴
من این شعر رو  گمانم قبلا خوندم فکر میکنم شاعرش گروس باشه ،احیانا شاعرش نمیخواید که بگید خودتونید؟؟ چون دیدم مخفف نوشتید آخرشو!

پاسخ :

:)
 نه شاعرش نمیخوام بگم خودمم:))(البته اون عکسه خودمه (یکم خودمو زیادی تحویل میگیرم)).

ی.گ = یغما گلرویی

میرزا ا
۲۲ اسفند ۰۰:۰۶
چه از خودگذشتی زیبایی ... 

پاسخ :

میرزا سلام:)
آره واقعا...
saied davoodi
۲۲ اسفند ۰۰:۱۵
به به یغمای عزیز.
عالی شعر

پاسخ :

به به م داره.
مارو که داده به یغما با ترانه هاش ...
بید مجنون
۲۲ اسفند ۰۷:۱۰
خوش بحال خودم پیر نشده عصا دارم:-)

پاسخ :

ایشالله که زودتر بی عصا بشی:-)
خودم ...
۲۲ اسفند ۰۹:۳۹
هعی...
قشنگ بود

پاسخ :

هعی...
مرسی:)
خواب زده
۲۲ اسفند ۰۹:۵۴
خیلی خوب بود:-)

پاسخ :

خیلی ممنون:-)
Kianoosh Kpd
۲۲ اسفند ۱۰:۱۸
زیبا.....کاری از دستمون بر بیاد در خدمتیم😉....

پاسخ :

مرسی:)
آره  قربون دستت، داری 10000000000000000000000000 تومن دستی بدی؟؟
مخلصیم.
گمـــــــشده :)
۲۲ اسفند ۱۲:۱۷
:))

پاسخ :

:))
Kianoosh Kpd
۲۲ اسفند ۱۳:۵۳
اره رو چشم شماره کارتو بده 😀

پاسخ :

خخخخخخخخخخخ
نمیشه این مبلغو کارت به کارت کرد:))
خواندنی ها
۲۲ اسفند ۱۵:۵۳
شعر بسیار زیبایی بود
افرین به شما و افرین به یغمای عزیز با این احساس نابش

پاسخ :

و آفرین به شما بابت حضورتان:)
الهام حبشی
۲۳ اسفند ۰۳:۲۹
جالب بود

پاسخ :

مرسی، ممنون :)
معصومه صادقی
۲۳ اسفند ۱۴:۵۸
سلام از وبتون خوشم اومد دنبال میشین
موفق باشین

پاسخ :

مرسی :)
شما لطف دارید:)
سلامت باشید.
معصومه صادقی
۲۳ اسفند ۱۵:۱۳
چقدر انلاین!!!

پاسخ :

آره:) من کارم طراحی و این حرفاست برای همین همیشه آنلاینم.
فاطمه .س.
۲۵ اسفند ۰۷:۱۸
خب اونم پیرشده لابد،نمیتونه از خیابون ردتون کنه

پاسخ :

شاید!!
:)
Al i.
۱۴ فروردين ۲۰:۰۱
(شکلک ای خدا همراه با آه بصورت در هم آمیخته)

پاسخ :

:)
Silent ...
۱۵ فروردين ۱۲:۲۱
وبلاگ خووووبی دارین موفق باشین آقا

پاسخ :

مرسی:)
سلامت باشین خانم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان