haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

لطفا کمکم کنید...آره با شمام...آره تو

چند تا سوال:


1-اگر فرد زیر 16 سالی که داره پول در میاره میشناسید بگید .شغلش چیه؟

2-موفق ترین فرد زیر 16 سالی که میشناسید بگید.چرا و توی چه کاری موفقه؟

3-با استعداد ترین فرد زیر 16 سالی که میشناسید کیه؟تو چه کاری؟

همین.

سخت نگیرید.لطفا.

اصلا نام افراد مهم نیستند.این یک نظر سنجی ساده است.

جواباتونو برای ساخت الاکلنگ لازم دارم (رجوع شود به پست قبلی)

:)

۸ ۰
ِAmir Sinaki
۲۰ اسفند ۱۳:۵۵
darsesho bekhone movafagh tare :)

پاسخ :

الان مگه به کسی پیشنهاد درس نخوندن دادیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که شما فرمودید:darsesho bekhone movafagh tare :)
ما نگفتیم درسشو نخونه:)
آدمای تحصیل کرده ی موفق داریم.اما...این همه تحصیل کرده ی بیکار...
تحصیل به شکل فعلی ملاک موفقیت نیست.
بعدشم این کار اصلا ربطی به درس نخوندن و درس خوندن نداره.

محسن رحمانی
۲۰ اسفند ۱۴:۰۰
چرا ؟

پاسخ :

این الاکلنگ یه سایته برای پرورش فکری افراد زیر 16 سال برای رسیدن به زندگی بهتر شامل: شکوفایی و بروز استعداد ها در هر زمینه ای .
پری بانو
۲۰ اسفند ۱۴:۱۳
این کدِ کامنت رو بردار برادر جان :)
من میشناسم ولی بهش میگن کودکِ کار !! 

پاسخ :

کد کامنت رو برداشتم:)مرسی:)
یعنی کار اجباری.
چه کاری میکنه اون فرد؟

saied davoodi
۲۰ اسفند ۱۴:۴۶
آدم موفق زیر 16سال که کار کنه سراغ ندارم ولی آدم هایی رو میشناسم که16سالگی موفقی داشتند!
یک موردش رفیقم بود که از16سالگی کامپیوتر رو در حد برنامه نویسی دانشگاه پیگیر بود.
و دانشگاه هم کامپیوتر خوند.
و موفقه به عقیده من.

پاسخ :

مرسی از نظرت سعید جان :)
اما در این مورد خاص صرفا ما افراد 16 ساله یا پایین تر از16 ای رو میخواهیم که دارن کسب درآمد میکنند.
یا اگه درامدی ندارند استعداد یک کارو به شدت دارن اما شرایطشو ندارن.
میرزا ا
۲۰ اسفند ۱۵:۲۴
یه جوون 15 ساله هست آرماتور بندی از ده سالگی کار میکنه . 
ماهی 1.5 میلیون درمیاره این از شغلش ولی با استعداد یکی از فامیلامون دیدم که 9 سالشه و الان داره 6 ام میخونه البته استعداد درسی 

پاسخ :

عالیه خودشه :)))))))
این یکی از مواردیه که من دنبالش بودم.
ما با ایشون و ایشون ها کار داریم تو سایت الاکلنگ.
negar ღ
۲۰ اسفند ۱۶:۰۰
من ۱۶سالمه خیلیم با استعدادم 
فقط نمیدونم تو چی؟:)))
درسامو میخونم دیگه:))))

پاسخ :

خیلیم عالیه.
شما تو چه کاری از همه چی بیشتر استعداد داری؟؟؟
الان خوب فک کن.
چند روز دیگه سایت که راه اندازی شد.بیا تو سایت و خودت می بینی باید چیکار کنی.
موفق باشید :))))
پاتریک (:
۲۰ اسفند ۱۶:۰۷
ترجمه زبان ، ساخت وبلاگ ، کدنویسی ، فروش دست بند کاموایی ، دست بند های فانی بافت !
اینا منبع درآمد ،
استعداد کاسبی ، کامپیوتر ، هوش فضایی و ...
بی شک خودمم ! (:

پاسخ :

بابا ایول...:))
سایته که تموم شد. پا میشی میای اونجا(سایت) برنامه هایی دارم برات  :))
نبات ...
۲۰ اسفند ۱۸:۰۷
من فقط یکی میشناسم که مخ کامپیوتره
تو مدرسه بیرون کارای بچه ها رو انجام میده
مدارس که هوشمند میشدن تمام سیتم ها رو دادن دستش
سرمایه خیلی خوبی هم داره

پاسخ :

جالبه :)
مرسی
این فرد 16 سالشه؟؟؟
Kianoosh Kpd
۲۰ اسفند ۱۸:۰۹
١٦سال نه ولی زیر ١٨ میشناسم که برنامه نویسه عاشق کامپیوتر زندگیش تو همین خلاصه میشه ولی نمیدونم هرچی میگیم مجانی کار میکنه برای دلش البته میگه فعلا......به وب ما هم یه سر بزن....

پاسخ :

حتما بهم معرفیش کن .
حتما میام چش:))
Kianoosh Kpd
۲۰ اسفند ۱۸:۱۶
میشه بپرس خودت چندسالته؟

پاسخ :

اگه خدا بخواد داره 29 سالم میشه:)
7 -8 ساله دارم کار تولید بازی و نرم افزار و انیمیشن کودک و نوجوان انجام میدم:))

Kianoosh Kpd
۲۰ اسفند ۱۸:۲۵
واقعا خسته نباشی😉 از اشنایی باهات خیلی خوشحال شدم.... خیلی😉

پاسخ :

مرسی :)
منم همینطور.
خیلی😉
بوف ولگرد
۲۰ اسفند ۲۰:۲۷
فقط باید زیر ۱۶ باشه :/

پاسخ :

آره :)
ولی حالا یکم این ور اون ور زیاد عیبی نداره.
خواندنی ها
۲۰ اسفند ۲۰:۳۳
دوست من این سایت الاکلنگ فقط برای زیر 16 ساله هاست ؟؟
برای ما که 26 ساله ایم کاربردی نداره

پاسخ :

بله برای 16 سال به پایینه:)
اما اگه علاقه داشتید میتونید جزیی از گروه تولید و طراحی باشید.
مریم مریم
۲۰ اسفند ۲۲:۰۲
۱۵ ساله آرماتور بندی؟؟؟؟ عرق شرم نشست رو پیشونیم 
خیلی کار جالبیه براتون آرزوی موفقیت میکنم

پاسخ :

ما تو ایران نابغه زیاد داریم .
اما متاسفانه یا می دزدنشون(فراریشون میدیم)
یا معتاد و علاف میشن
یا به خاطر به موقع کشف نشدن و مسائل مالی و  ... نبوغشون ظهور پیدا نمیکنه.

بیتا
۲۰ اسفند ۲۳:۵۱
14سالمه توخیاطی کار میکنم . بهم کم پول میدن با توجه به جون کندنم ،اینکه چشماتو بذاری واسه یه کار چندین ساعت ،  تودستت  سوزن بره ،الگو دربیاری  وقوز کنی برای دوختن بهتر لباسا که بعد همش کمرت درد بگیره فکر نکنم اسمشو بذاریم کار موفق
اگه نیاز مالی نبود فقط درس میخوندم یاشایدم  کمتر کار میکردم:(

پاسخ :

انشالله موفق باشید بیتا خانم زحمتکش و عزیز.
اسمش هست استعداد. بله شما یک فرد مستعد هستید که باید برای شما مسیر رو هموار کرد تا استعدادهاتون فرصت شکوفایی پیدا کنند.
لِیدی :)
۲۱ اسفند ۰۰:۱۵
اگه 16 سال و 6 ماه و 12 روزش باشه قبوله؟

پاسخ :

آره قبوله:)
لِیدی :)
۲۱ اسفند ۰۱:۵۷
موفق و بااستعداد توی: درس و ریاضی و ورزش

پاسخ :

خیلی خوبه این فرد میتونه بزودی پول درآره:)
بید مجنون
۲۱ اسفند ۲۳:۲۵
شغل به معنی رسمی نمی شناسم فردی با این خصوصیات 


اگه غیر رسمی بوده خودم 
بچه که بودم برا کم نیاوردن از پسر عمه ام خودم هم بساط زرد آلو فروشی تو محل راه می انداختم :-)

پاسخ :

بابا ایول به شما:)
معصومه صادقی
۲۴ اسفند ۱۴:۱۶
زیادن اقا کدوم رو بگم میشه چند نفر رو بگم

پاسخ :

آره میشه.
بگید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان