haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

دوست خوب من... سایه ام

فقط با سایه ی خودم خوب میتوانم حرف بزنم ، اوست که مرا وادار به حرف زدن می کند ، فقط او میتواند مرا بشناسد ، او حتماً (من را) می فهمد ...

ص.ه

۴ ۰
انــــــ ـار
۰۷ اسفند ۱۰:۲۳
غم تنهایی ...

پاسخ :

 تنهایی یه نعمته...
امیر رضا
۰۷ اسفند ۱۱:۱۴
منم تنهایی رو دوس دارم

پاسخ :

خیلی خوبه ...
چشم به راهم ...
۱۱ اسفند ۲۱:۱۰
این اقاهه سایه تونه یا خودتونید یا هردو :))

پاسخ :

خودم و سایه = خودیه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان