haamfa

. تفکرت رو با قدرت طراحی کن...

تقدیم به دختری که دلتنگ پدر نداشته اش شده است.


آرام باش ای دختر بابا...میدانم هوای دلت سرد و بارانی است. دیشب که با چشمهای نمدار و دلتنگی بابا خوابیدی

آمدم بالای سرت و تو را بوسیدم و بوییدم نگاه به چهره ی معصومت که همچون ملکی آرام خوابیده بودی ...

خوشحالم از اینکه تو را آزاد میبینم.

بخاطر آزادی تو هزاران خمپاره دشمن سینۀ پدرت را نشانه رفتند. نمی‌خواستم آزادی دخترم، قربانی نیرنگ جهان‌خواران باشد.

راستی از طرف من به مادرت بگو:  "ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ. دوست دارم خنده ات را دوباره ببینم بیشتر بخند." چرا گونه‌های مادر بزرگت همیشه خیس است؟ از طرف من دست مادرم(مادر بزرگت) را ببوس و سلام مرا به او برسان.

راستی خوشحالم ازاینکه درس هایت را خوب میخوانی...


۶ ۰
امیر رضا
۰۷ اسفند ۱۱:۳۳
واقعا زیبا بود . خدا تمام بچه هارو زیر سایه پدر و مادر نگه داره  و هیچ کس رو یتیم نکنه .

پاسخ :

مرسی
انشالله...
saied davoodi
۰۷ اسفند ۱۱:۵۷
انشام دوباره بیست بابای گلم
موضوع :کسی که نیست بابای گلم
دیشب زن همسایه به من گفت: یتیم
معنای یتیم چیست بابای گلم !

اشک و تب و سوز بوی بابا دارد
این جا شب و روز بوی بابا دارد
شاید که نرفته است مادر ! به خدا –
این چفیه هنوز بوی بابا دارد !

یک دختر و آرزوی لبخند که نیست
یک مرد پر از کوه دماوند که نیست
یک مادر گریان که به دختر می گفت:
بابای تو زنده است هر چند که نیست

بر بام نشانه های بال و پر توست
بر گونه هنوز بوسه ی آخر توست
گفتند به من در آسمانی بابا
خورشید به خون نشسته آری سر توست

شاعر : میلاد عرفان پور

پاسخ :

مرسی از شعر
پری بانو
۰۷ اسفند ۱۲:۲۹
غمِ عجیبی داشت !
همین .....

پاسخ :

ترکیب چند تا از نامه های شهدا به دختراشون بود.با کمی تغییر.
صدای ma
۰۷ اسفند ۱۲:۵۷
:(((
بردیمون تو فکر
دنبالت میکنم
دنبالمون کردی نکردیم مهم نیس :((
هنوز تو غمم

پاسخ :

خوشحالم ازینکه بردمت تو فکر.
منم دنبالت میکنم.
مریم y.
۰۷ اسفند ۱۵:۲۵
من شرمنده این فرشته های زمینی هستم

پاسخ :

شما بزرگوارید...
زهرا ظهوری مقدم
۰۷ اسفند ۱۵:۵۳
خیلی قشنگ به تصویر کشیدید غربت یک دختر رو .آدم دلش میگیره

پاسخ :

متشکرم
این متن برداشتی از چند نامه از شهدا به دختران گرامی شون هستش.
خواندنی ها
۰۷ اسفند ۱۸:۳۱
ممنونم از شما دوست عزیز
شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارن
یکیش اینه که با اهل بیتشون به خوبی رفتار کنیم اما متاسفانه بعضی از ما بد جور دل بچه های شهدا رو میشکونیم

پاسخ :

ما مخلص شهدا هم هستیم...
* Parisa * ZY
۰۸ اسفند ۰۹:۲۷
قشنگه...من که قسمت نیس درباره شهدا بنویسم! اول بلاگفا،حالام بیان دلنوشتهامو میترکونه :/
ولی خیلی قشنگ بود :)

پاسخ :

مرسی...
قسمت شما هم میشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان